Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii luminatoare si inlocuire usi metalice hala noua la Depoul CF Suceava Nord


Anunt de participare (utilitati) numarul 63421/10.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: Regionala de Transport Feroviar de Calatori Iasi, Bdul. Nicolae Iorga, Nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0230-230291, Email: [email protected], Fax: 0230-230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii luminatoare si inlocuire usi metalice hala noua la Depoul CF Suceava Nord
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul CF Suceava Nord
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii luminatoare si inlocuire usi metalice de acces
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatii caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 194, 979.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 3900 lei; Garantia de buna executie a contractului de lucrari: 6% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.privind elig-in orig;
2.Decl.privind neincadr.in prev.art.181 din OUG 34/2006-in orig;
3.Decl.pe propria rasp.ca nu se afla in nici una din sit.prev.la art.5 alin.1 din Legea 21/1996-in orig;
4.Certificate de atestare fiscala priv.achitarea oblig.exigibile catre bug.de stat, asigurari sociale de stat si privind plata taxelor si impozitelor locale, emise cu max.30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul nu figureaza cu datorii-in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani-in orig; Capacitatea financiara-in orig; Bilant contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente-in copie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dovada exec.lucrari similare (repar.cladiri specific feroviar) prin prezentarea, in copie, a cel putin trei contracte de lucrari, respectiv min.trei achizitori diferiti finalizate pana la sfarsitul anului 2007-in original;
2.Min.trei recomandari, de la beneficiari diferiti, pt.exec.lucrari similare (reparatii constructii cu specific feroviar);
3.Decl.propria rasp.ref.la dotarile specifice, utilajele, mijl.auto, instalatii, echip.tehnice si masuri aplicate in vederea asig.calitatii si indeplinirea coresp.a contractului, conform cerinte anexa nr.1 caiet sarcini-in original;4.Situatia personalului propriu pentru indeplinirea contractului conform cerinte cf.pct.4 din anexa nr.1 din caietsarcini-in orig;
5.Decl.propria rasp.ref.la nr.mediu in ultimii 3 ani al pers.angajat si de cond-in orig;
6.Documente emise de organele acreditate care sa certifice implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001-in copie.7.Dovada detinerii autorizatiei AFER de furnizor feroviar pt.reparatii cladiri cu specific feroviar si instalatii aferente (mai putin instalatii de gaze nat.), autorizatie valabila pana la 31.12.20088.Dovada detinerii agrementului tehnic feroviar AFER aferent autorizatiei de furnizor feroviar valabil pana la 31.12.2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
49/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: cash, CEC, OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.11.2008
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.10.2008 10:00
Locul: RTFC Iasi, Birou Achizitii, Bdul.Nicolae Iorga, Nr.2, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, Nr.6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, Nr.25bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232-260060, Email: [email protected], Fax: 0232-255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 (cinci) zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2008 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer