Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii mijloace de transport si de ridicat (electrocare, electrostivuitoare si motostivuitoare)


Anunt de participare (utilitati) numarul 118169/30.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala:  Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250 733601;+40 250 733602 int.365;366;367, Email:  [email protected], Fax:  +40 0250 732890, Adresa internet (URL):  http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CET GOVORA SA
Adresa postala:  Strada Industriilor Nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0250 733601 int. 365, 367, In atentia:  Mihai Birzan, Fax:  0250/732890;0250/ 733603
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CET GOVORA SA
Adresa postala:  Strada Industriilor Nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Punct(e) de contact:  REGISTRATURA, Tel. 0250 733601 int. 365, 367, In atentia:  Serviciul Achizitii Publice, Fax:  0250/732890;0250/ 733603
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala care desfasoara activitatii relevante in sectorul energie
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii mijloace de transport si de ridicat (electrocare, electrostivuitoare si motostivuitoare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante (SC CET Govora SA, str. Industriilor Nr. 1 loc. Rm. Valcea, jud. Valcea).
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul achizitiei serviciilor il reprezinta aducerea si mentinerea capacitatii de functionare in depline conditii de siguranta si exploatare a mijloacelor de transport si de ridicat, indeplinind totodata si cerintele impuse de ISCIR si RAR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Rparatie 9 buc. Electrocar 2tf ? EP, 2 buc. Electrostivuitor 1 tf, 3 buc. Motostivuitor BALKANCAR 1, 6 tf, 5 buc. Motostivuitor BALKANCAR 3, 2 tf, 2 buc. Motostivuitor UMT 3, 2 tf, 1 buc. Buldo ? incarcatortip CATERPILLAR, 1 buc. Buldo ? incarcator tip KRAMER, 1 buc. Buldo ? incarcator tip FORD
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 550 lei constituita conform cerinte din fisa de date si 5% garantie de buna executie din valoarea contractului fara TVA (cu respectarea Legii nr. 364/2004)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din OUG 34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa ?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? Formularul 12 E, continand valori, perioada si locul de livrare. Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta obligatoriu informatii cu privire la cel putin un contract din ultimii 3 ani , prin care se va face dovada ca ofertantul a incheiat si indeplinit reparatii mijloace de transport si de ridicat sau similare. Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin o recomandare ale beneficiarilui contractului prezentat ca experienta similara. Formularul 12I, informatii asupra efectivului mediu de personal existent, informatii pentru personalul ce urmeaza a presta serviciul dupa cum urmeaza, asigurandu-se cel putin un responsabil tehnic cu executia si/sau a unui responsabil cu asigurarea calitatii serviciilor. Formularul 12H cu informatii despre dotarile specifice : instalatii, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, SDV-uri specifice domeniu-lui de activitate si alte mijloace fixe specifice pentru prestarea serviciului de reparatie si pentru ca durata de imobilizare a fiecarui utilaj sa nu depaseasca 15 zile calendaristice. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat ISCIR ? INSPECT ITpentru revizii tehnice si intretinere a utilajelor de ridicat si va prezenta copie dupa autorizatia ISCIR INSPECT IT. Informatii privind subcontractantii. Informatii privind asocierea. Se solicita ca prestatorul serviciului sa detina certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, orice alte documente echivalente cu certificarea solicitata sau care sa probeze indeplinirea cerintelor. Se va completa formularul PM. Se va completa formularul M
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala prin licitatie electronica cu 1 (una) runda de participare cu criteriul de evaluare ?pretul cel mai scazut?
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.07.2011
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2011 12:00
Locul: SC CET Govora SA, strada Industriilor nr. 1, Ramnicu Valcea, jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nota justificativa privind alegerea procedurii de achizitie publica s-a atasat in lista "Documentatie de atribuire"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoles Nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic autoritate contractanta
Adresa postala:  Strada Industriilor Nr.1, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240050, Romania, Tel. 0250 733601 int. 258, Fax:  0250 733603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2011 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer