Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii motoare electrice cu rotorul bobinat si in scurtcircuit alimentate la tensiunile de 0,4kV si 6kV


Anunt de participare (utilitati) numarul 134212/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Lucrari si Servicii Miniere, Tel. +40 0253372556-150, In atentia: Ing.Sogor Costica, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: Str. Energeticianului, Nr. 25, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii motoare electrice cu rotorul bobinatsi in scurtcircuit alimentate la tensiunile de 0, 4kV si 6kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul de reparatii motoare electrice cu rotorul bobinatsi in scurtcircuit 0, 4kV si 6kV este necesar asigurarii de motoare electrice functionale pentru inlocuirea celor ce se vor defecta, in activitatea de excavare, transport si haldare din carierele E.M. Rovinari in anul 2012.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreaga cantitate conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 386, 796.75 si 572, 746.84RON
II.2.2) Optiuni
Da
Val. totala(572.746, 84lei)= val. contract 2012(386.796, 75lei)+ val. 4 luni din 2013(185.950, 09lei)
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de: 6.170, 00 lei (lot nr. 1= 2.300, 00 lei; lot nr. 2=1.800, 00 lei; lot nr. 3= 1.600, 00 lei si lot nr. 4= 470, 00 lei) si cu valabilitate de minim 90 zile de la data limita a primirii ofertelor se va depune in contul RO10 RNCB 0149 0421 0250 0001. Defalcare pe loturi in Anexa BGarantia de participare se va constitui prin oricare din modurile prezentate in art. 86 din HG 925/2006 in vigoare. In cazul constituirii prin instrument de garantare, ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurare emitente a insera in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si la art. 278¹ din OUG 34/2006.(formular GB). Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute la art. 278¹ este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia si vizeaza loturile 1, 2 si 3. Garantia de participare se va restitui conform HG nr. 925/2006, art.88. Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui conf. art. 89 si 90 din HG 925/2006 . Daca se constituieprintr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, documentul se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului. Garantia de buna executie se constituie pentru lotul(loturile) castigate. Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii alocate in anul2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. 1 ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).
Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 180, orice document considerat edificator, din acest punct devedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.
Evaluarea cerintei :
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.
In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
2. Documente care demonstreaza neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. 2 (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).
Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 181, orice document considerat edificator, din acest punct devedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.
Evaluarea cerintei :
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, mai putin pentru tertul sustinatorpunctele a), c1 ) si d).
In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹din OUG 34/2006Completare si semnare Formular F 3 (in limba romana sau traducere autorizata), care se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic.
Evaluarea cerintei :
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt:
-Director General ?Dr. ing. Trotea Tiberu; Director Termocentrala ? ing. Pisc Ion; Director Economic ? ec. Scurtu Maria; Director EM Rovinari ? ing. Davitoiu Gheorghe; Director Dezvoltare Investitii ? ing. Tudorescu Vasile; Director Comercial ? ing. Rebedea Ion; DirectorManagement Resurse Umane ? Cons. Jr. Olaru Sorin; Dir.Tehnic EM Rovinari-ing. Sichitiu Nicolae; Sef Serviciu Energetic EM Rovinari-ing. Popescu Viorel; Sef Birou Marketing-ing. Bujor Cristina; Sef Birou ALSM-ing. Oita Vasile; Sef Birou DCV-ing. Teiu Sorin; Biroul ASLM- ing. Sogor Costica; Sef Birou Energtic EM Rovinari-ing. Purcaru Marius; Biroul Energetic EM Rovinari-ing. Pavel Daniel; Serviciul Juridic-Cons.Jr. Daianu Dan.
4. Certificat de participare la proceduracu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular 4- conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ).
In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( formular F1)
5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
Modalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta urmatoarele documente edificatoare:
a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat (copie lizibila certificata *conform cu originalul*, semnata si stampilata).b) Certificat(e) de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (copie lizibila certificata conform cu originalul, semnata si stampilata).Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane :
1. Se va prezenta : Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.
Certificatul constatator se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila operatorului economic , emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2.Se va verifica daca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in caz contrar cerinta de calificare nu este indeplinita; in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
3. Pentruoperatorii economici inregistrati ca IMM-uri, se vor prezenta documente emise de :
a) Camera de munca , referitoare la numarul mediu scriptic anual de personal si documente care dovedesc nivelul cifrei de afaceri eliberate de Administratia financiara , sau
b) certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de IMM al ofertantului, sau
c) declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din OUG 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor.
Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Obs.: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/ copie legalizata ( daca initial nu a fost prezentat astfel).
Persoane juridice /fizice straine
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Se va verifica daca persoana juridica este autorizata sa presteze serviciul care face obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 5- Informatii privind cifra globala de afaceri in ultimi 3 ani; Cerinta minima : cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de minim : lot 1= 255.000, 00 lei;lot 2=200.000, 00 lei; lot 3 = 200.000, 00 lei si lot 4 = 56.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 6 Lista a prestarilor de servicii in ultimii 3 (trei) ani, care sa confirme prestarea de servicii astfel: Lista trebuie sa cuprinda cel putin un serviciu prestat si dus la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 3 anisau maxim3 (trei) servicii de natura similara a caror valoare cumulata sa fieminim : lot 1= 138.000, 00 lei, lot 2 =107.000, 00 lei , lot 3= 107.000, 00 leisi lot 4 = 29.000, 00 lei)listava fi insotita de documente, contracte, recomandari/certificate/documente constatatoare/fisa de experienta similara care sa confirme prestarea de servicii.Fisa de experienta similara va fi insotita de recomandare(Formular 7) din partea beneficiarului/ clientului contractului respectiv, de o copie dupa documentul constatator emis de clientul contractului respectiv.
Operatorul economic va trebui sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, servicii similare cu cele solicitate .
Formularul 8? informatii privind personalul desemnat pentru prestarea serviciului.
. Se solicita prezentarea numerar a personalului calificat pentru meseriile de: bobinatori, electricieni, lacatusi mecanici, prelucratori prin aschiere, inginer electromecanic, responsabil cu asigurarea calitatii ? informatie necesara pentru a demonstra ca ofertantii au personalul pregatit pentru astfel de interventie
Formularul 9 Declaratie referitoare la echipamentele tehnice.Sa faca dovada ca detin minim: masina de format bobine, cuptor pentru uscare, presa pentru extra rulmenti, strung, mijloace de transport, aparate de masura avizate metrologic, masina de echilibrat, stand de proba pentru verificarea cu tensiune a motoarelor electrice.
Formular nr 12G. Informatii privind subcontractantul/subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora, precum si acordulacestuia / acestora (Acordul de subcontractare ?anexa la formular).
Formular F AA -Informatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului
Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008sau echivalent.
Certificarea sistemului de management al mediuluiin conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 editia 2005sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica incepe dupa cel putin 2 zile lucratoare de la data transmiterii invitatiilor(invitatiei) ofertantilor care au depus oferte admisibile, conform art. 160 din OUG 34/2006 si art. 38 din HG 925/2006. Elementul care face obiectul procesului de ofertare este pretul/lot. Licitatia electronica se desfasoara intr-o runda de o zi lucratoare. Pretul ofertei nu poate fi decat imbunatatit.Operatorul declarat castigator dupa finalizarea Licitatiei electronice va prezenta obligatoriu formularul de oferta si anexele acestuia(devize, centralizatoare) cu pretul final licitat, in original, datat, semnat de reprezentantul legal si stampilat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 10:00
Locul: Sediul achizitorului : str. Energeticianului nr. 25, loc. Rovinari, cod 215400, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentele minime de calificare solicitate, trebuie prezentate in oferte, altfel oferta va fi respinsa (exceptie, situatia fiind art.11, alin. 4 din HG 925). Nu se admit completari cu documente dupa inceperea sedintei de deschidere.Ofertantul poate sa depuna o declaratie pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul sau legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (art. 11, alin. 4 si 5 din HG 925/2006).In conformitate cu art. 189 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a verifica/controla - direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului in care operatorul economic este stabilit si cu conditia acordului acestei autoritati - capacitatile de productie ale furnizorului sau capacitatea tehnica a prestatorului, metodele de studiu si cercetare utilizate, precum si masurile aplicate pentru controlul calitatii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Daca oferta este depusa de un grup deagenti economici asociati, pentru abeneficia deprevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Daca mai multi operatori economici prezinta oferte egale clasate pe primul loc, se va solicita reofertarea, in plic inchis pana la departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Energeticianului , nr. 25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 07:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer