Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii parte de constructie la posturile de transformare in cabina zidita, metalice si subterane


Anunt de participare (utilitati) numarul 135537/14.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Erwin Wagner, Tel. +40 365403677, Email: [email protected], Fax: +40 365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii parte de constructie la posturile de transformare in cabina zidita, metalice si subterane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bacau, Onesti, Botosani, Dorohoi, Iasi, Pascani, Piatra-Neamt, Tg. Neamt, Roman, Gura Humorului, Radauti, Suceava, Vaslui, Birlad
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 2, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 1 contract subsecvent pe an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de reparatie parte de constructie la posturile de transformare in cabina zidita, metalice si subterane
Lot 1: CR Bacau ( Bacausi Onesti)
Lot 2: CR Botosani (Botosani si Dorohoi)
Lot 3: CR Iasi ( Iasi si Pascani)Lot 4: CR Piatra Neamt(Piatra-Neamt, Tg.Neamt, Roman)
Lot 5: CR Suceava (Gura Humorului, Radauti, Suceava)Lot 6: CR Vaslui( Vaslui, Birlad)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de reparatie parte de constructie la posturile de transformare necesare in functie de starea cladirilor
Lot 1: CR Bacau ( Bacausi Onesti)
Lot 2: CR Botosani (Botosani si Dorohoi)
Lot 3: CR Iasi ( Iasi si Pascani)Lot 4: CR Piatra Neamt(Piatra-Neamt, Tg.Neamt, Roman)
Lot 5: CR Suceava (Gura Humorului, Radauti, Suceava)Lot 6: CR Vaslui( Vaslui, Birlad)
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HGR 925/2006. Se solicita garantie de participare in cuantum de: 6.732 Lei LOT 1; 3.960 Lei LOT 2; 13.464 Lei LOT 3; 4.752 Lei LOT 4; 4.752 Lei LOT 5; 5.940 Lei LOT 6.RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin 90 zile calendaristice de la termenul limita de primire a candidaturilor. Garantia de participare se va depune impreuna cu candidatura. Nu se accepta fila cec sau depunere de numerar la caseria unitatii. Nu se accepta ordin de plata care nu este vizat de banca. 10% (5% pt IMM) din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Perioada pt care se constituie este egala cu per de garantie a lucrarilor. Modul de constituire a garantiei de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate sau scris de gar bancara de buna exec care se va constitui anexa la ctr sau instrum de garantare emis in cond legii de o soc de asig, care va respecta preved din HGR925/2006 art 86 alin 2). Rest gar de buna exec se va efectua conform HGR 925/2006 alin 3.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 :
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: se va depune de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA completat;Cerinta nr.2:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR.34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE completat;Cerinta nr 3:
Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre operatorul economic/asociere candidat la procedura: Formularul CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat;Cerinta nr 4:
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director General: Sorin-Sebastian POTANC- Director General Adjunct : Livioara SUJDEA- Director Dep managemntul retelei: Stelian Constantin Buliga
- Sef Serviciu Inginerie: Brinza Constantin
Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Darie Niculina, Melinte Gheoghe, Erwin Wagner, Mihaela Chiriac, Angela VasileNota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formular nr F6 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul nr F7 semnat de parti.
Nedeclararea subcontractantului/subcontractantilor presupune derularea contractului fara posibilitatea adaugarii unui/mai multor subcontractanti pe parcursul derularii contractului. Certificat constatator emis de ORC in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al candidatului corespunde cu obiectul contractului. In cazul in care acest document se depune in copie cu mentiunea "conform cu originalul" autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori sa prezinte certificatul in original/copie legalizata.
Pentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta recomandari, incluzand nume si date de contact. Recomandarile trebuie sa exprime calitatea lucrarilor si felul in care au fost respectate prevederile contractuale (sa rezulte faptul ca au fost respectate prevederile contractuale), daca pe parcursul executiei lucrarilorau fost inregistrate:
-neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a prestatatorului;
-receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor.
Experienta similara si recomandari= lucrari din aceeasi categorie cu cel din Caietul de Sarcini parte din prezenta Documentatie
Experienta similara - cerinta minima : Prezentarea cel putin a unui document/contract sau copie conform cu originalul parte relevanta dintr-un document/contract prin care sa se confirme executarea de lucrari similare a caror valoare sa fie de minimum 17.000 Lei LOT 1, 10.000 Lei LOT 2, 34.000 Lei LOT 3, 12.000 Lei LOT 4, 12.000 Lei LOT 5, 15.000 Lei LOT 6. Valorile mentionate sunt fara TVA.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului si decl ref la efectivele medii anuale ale person angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Se pot prezenta, dupa caz, la solicitarea autoritatii contractante, documente care sa ateste asigurarea in dotare proprie / prin copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, comodat sau oricare alte forme de punere a echipamentelor necesare indeplinirii contractului.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (90 puncte); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
garantie
10%
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie ofertata, se acorda punctajul maxim alocat. Pentru alta perioada de garantie se acorda punctaj astfel : Pn= (termen de garantie n/ termen de garantie maxim) x punctaj maxim alocat. Ofertele care au termen de garantie mai mare de 60 luni nu se puncteaza suplimentar. In formula de mai sus pentru ofertele care au termen de garantie mai mare de 60 luni se va lua in calcul 60 luni. Ofertele cu termen de garantie mai mic de 24 luni nu se accepta si vor fi declarate neconforme
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2012 14:00
Locul: Sediul E.ON din Tg Mures, Piata Trandafirilor 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care vor exista oferte care vor obtine acelasi punctaj, departajarea intre aceste oferte se va face in functie de pretul oferit. Astfel cea mai mica valoare a ofertei va fi clasata inaintea celeilalte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic E.ON
Adresa postala: P-ta Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540049, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer