Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii pod pe DN 1, km 128+470 peste Paraul Izvor la Poiana Tapului


Anunt de participare numarul 130951/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Achizitii Publice, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sect. 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Fax:  0213186704, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sect. 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Fax:  0213186704, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti
Adresa postala:  B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sect. 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii Publice, Tel. 0213186684, Fax:  0213186704, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii pod pe DN 1, km 128+470 peste Paraul Izvor la Poiana Tapului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 1, km 128+470 , Poiana Tapului, Judetul Prahova, Romania
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii pod pe DN 1, km 128+470 peste Paraul Izvor la Poiana Tapului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de refacere a imbracamintii rutiere asfaltice pe rampe, Lucrari la pod( refacerea caii pe pod si a elementelor aferente, consolidarea boltii de zidarie, consolidarea boltii din beton armat)Lucrari hidrotehnice ( amenajare albie in amonte, degajare albie in zona podului, refacerea aripilor in amonte), conform documentatiei tehnice din cadrul documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 581, 219RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare, in cuantum de: 9.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BEI contract F.I.nr.23237 si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata la data de 31.07.2011 sau ulterior.
Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de OficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara :
Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010)Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani (2009, 2010), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri, valoare minima de: 1.162.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica :
Ofertantul a executatin ultimii 5 ani cel mult 1 contract de lucrarisimilare.
Declaratie privind Standardele de Asigurare a Calitatii: certificatISO 9001 sau alte documente echivalente; Declaratie privind Standardele de Protectie a Mediului:
-certificat ISO 14001sau alte documente echivalente.
Informatii privind capacitatea profesionala:
1. Sefsantier ? inginer studii tehnice in domeniul constructiilor
2. Responsabil tehnic cu executia ? atestat in domeniul drumuri si poduri
3. Responsabil cu asigurarea calitatii
4. Responsabil cu securitatea si sanatatea in munca- atestat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara, valoare minima de: 290.600 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executie
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2011 10:00
Locul: Sediul DRDP Bucuresti, B-dul Iuliu Maniu, nr. 401A, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract F.I. nr.23237 - BEI
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine prin accesare directa a fisierului electronic disponibil in SEAP la adresa de internetwww.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Bucuresti ? Departament Juridic
Adresa postala:  DRDP Bucuresti, B-dul. Iuliu Maniu nr. 401A, parter, sect. 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061127, Romania, Tel. 0213186684, Fax:  0213186704, Adresa internet (URL):  www.drdpb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer