Licitatie Publica - Reparatii Policlinica Adulti si Sectie Dializa -Spitalul Municipal Onesti
Anunt de participare numarul 42110/28.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: SIMION Gheorghe, Tel.0234.324243, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii Policlinica Adulti si Sectie Dializa -Spitalul Municipal Onesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: POLICLINICA ADULTI si SECTIA DIALIZA - SPITALUL MUNICIPAL ONESTI, str. Perchiului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii Policlinica Adulti si Sectie Dializa -Spitalul Municipal Onesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii Policlinica Adulti si Sectie Dializa -Spitalul Municipal Onesti
TOTAL CANTITATI -CONFORM : MEMORIU TEHNIC JUSTIFICATIV + ANTEMASURATORILE ANEXATE
AUTORITATEA CONTRACTANTA ISI REZERVA DREPTUL DE A SUPLIMENTA LUCRARILE CU MAXIM 50% DIN VALOAREA CONTRACTULUI CE VA FI ATRIBUIT.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 20000 lei ron , garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea facturilor emise
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local- cu OP , din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentare formular 12A
2. completare formular 12B
3. Certif.fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
4. Certif.fiscale privind situatia taxelor si impozitelor locale, atatdin localitatea de inregistrare a sediului societatii cat si din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila societatii;
(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident). Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local atatdin localitatea de inregistrare a sediului societatii cat si din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta.5.Certif.de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
6. Certif.constatator emis de Oficiul Registrului Comertului7. Autoriz.de functionare a sediului si a punctelor de lucru din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, dupa caz, eliberate de autoritatile publice locale competente ;
8. Actul constitutiv al societatii
9. Formular 12C privind calitatea de participant
(documentele 5, 6, 7, 8) se vor prezenta in original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Se vor prezenta urmatoarele documente:
10. Informatii generale-sau alte acte care dovedesc capacitatea tehnica , ce vor contine:
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
-indicatori privind evolutia bonitatii financiare
-indicatori privind capacitatea financiara
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
(document confirmat de D.G.F.P)
11. bilantul contabil la 31.12.2006.
12. bilantul contabil la 30.06.2007, Documentele 11, 12 vor fi vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
13- Listaprincipalelor lucrari similare executatein ultimii 5 ani formular 12F.14. Se solicita prezentarea a minim 2 lucrari similare ca experienta executate in ultimii 3 ani (si pana la 31.12.2007) cu o valoare de min.200000 lei (exclusiv TVA), experienta similara Formular anexat , se vor anexa copii ale contractelorde executie de lucrari , si a proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale finale
14. Formular 12 I - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, inclusiv lista cu personalul angajat pentru derularea contractului in cauza. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia , care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata , si a unui responsabil CQ autorizat de I.S.C.
15. Recomandari din partea altor beneficiari- cel putin trei pentru lucrari similare executate
16. Formular 12 H- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice , echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
17. Certificate de calitate sau agremente tehnice ale materialelor ce urmeaza a fi folosite la acest obiectiv.
-tamplaria din aluminiu
-gresia si adezivul folosit
-faianta si adezivul folosit
-glet
-var lavabil
-piese pentru instalatia sanitara si electrica
IMPORTANT: Este considerata lipsa a documentelor, nedepunerea certificatelor de calitate sau a agrementelor tehnice ale materialelor mentionate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoare oferta
70%
Descriere:
2.
garantia lucrarii
20%
Descriere:
3.
termen de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria unitatii , OP in contul RO02TREZ06221360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2008 13:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei municipiului Onesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane delegate din partea ofertantilor cu imputerniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a suplimenta lucrarile cu max. 50% din valoarea contractului ce va fi atribuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala: STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/307604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI ONESTI
Adresa postala: B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea: ONESTI, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2008 16:41