Licitatie Publica - Reparatii (R) LEA 110 kV
Anunt de participare (utilitati) numarul 139014/18.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr.164150, Localitatea: Bacau, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405620, In atentia: Oana Birladeanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405620, In atentia: Oana Birladeanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405620, In atentia: la Registratura, Fax: +40 232405316
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii (R) LEA 110 kV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: zonele de retea: Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 520, 840 si 5, 041, 680RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, minim un contract subsecvent; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 2520840, 00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii (R) LEA 110 kV
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 2520840, 00 lei, astfel: Lot1-420140, 00lei;Lot2-420140, 00lei;Lot3-420140, 00lei;Lot4-420140, 00lei;Lot5-420140, 00lei;Lot6-420140, 00lei;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari la PTA, pentru urmatoarele loturi: 1. COR Bacau2. COR Botosani3. COR Iasi
4. COR Neamt
5. COR Suceava
6. COR Vaslui
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 520, 840 si 5, 041, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1=15965 lei(7982, 66 lei pt IMM); lot2=15965 lei(7982, 66 lei pt IMM); lot3=15965 lei(7982, 66 lei pt IMM); lot4=15965 lei(7982, 66 lei pt IMM);lot5=15965 lei(7982, 66 lei pt IMM);lot6=15965 lei(7982, 66 lei pt IMM); Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original; OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau . Se va prezenta si decl pe propr rasp privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original. Nu se accepta depunere in numerar la casieria aut contr si nici prin bilet la ordin. In conf cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, AC va retine contestatarului din gar de part in raport cu val est a ctr suma: lot1=4620, 27lei(calculat conform litera b); lot2=4620, 27lei(calculat conform litera b); lot3=4620, 27lei(calculat conform litera b); lot4=4620, 27lei(calculat conform litera b); lot5=4620, 27lei(calculat conform litera b); lot6=4620, 27lei(calculat conform litera b);Valab gar de part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de dep oferte. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % (5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin (2) ?(4), care devine anexa la contract sau -scrisoare de garantie bancara de buna executie care se va constitui anexa la contract sau -retineri succesive din valoarea fact.acceptate si onorate la plata. AC este o soc. comerciala care nu se supune prevederilor HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (3) .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12A;2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13A; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Livioara SUJDEA; Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Constantin Brinza, Paula Lucoiu, Melinte Gheorghe, Stelian Buliga, Oana Birladeanu, Loredana Temneanu, Gabriela Pasarica4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 13B;5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data depunerii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2-Atestate ANRE: -atestat de tip C2B (executie linii electrice aeriene sau subterane cu tens nominale 0, 4-110 kV) si atestat de tip F, conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globale. Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2011, 2010, 2009) pentru operatorii economici. Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pebtru fiecare an in parte, (si anume: 2011:1euro=4, 2379lei, 2010:1euro=4, 2099lei, 2009:1euro=4, 2373lei). Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care va cuprinde lucrari de natura celor descrise in Caietul de Sarcini.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim 5documente (contract, proces verbal de receptie, recomandari, etc)prin care sa se confirme executia lucrarilor, in valoare de cel putin: Lot1=420140lei, lot2=420140lei, lot3=420140lei, lot4=420140lei, lot5=420140lei;lot6=420140 lei.Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certif de buna executie emise de beneficiarii lucrarilor respective si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire;daca s-au inregistrat neconformitati, receptii amanate/respinse.Pentru echivalenta(leu/euro) se va tine cont de cursul BNR pentru fiecare an(2011:1euro=4, 2379lei, 2010:1euro=4, 2099lei, 2009:1euro=4, 2373lei).In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind experienta similara detaliata mai sus trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociat
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal tehnic:
Conducator tehnic - 1 persoana, inginer in specialitatea electroenergetica / electrotehnica /electro-mecanica /instalatii, cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 110 kV;
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal tehnic:
? Responsabil de lucrari - 1 persoana, cu studii medii in specialitatea electroenergetica / electrotehnica / electromecanica / instalatii, electrician autorizat gradul IVB (Ordin ANRE nr. 7/16.02.2005), grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 110 kV;
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal tehnic:
Responsabil cu managementul calitatii - 1 persoana cu studii superioare/medii, instruita in domeniul calitatii - prin cumul de functii.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal de executie: 2 persoane - sefi echipa, electricieni calificati, grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE) , cu o practica de cel putin 2 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 110 kV;
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal de executie: ? 8 persoane - electricieni calificati, grupa II SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE ), cu o practica de cel putin 2 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 110 kV;
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Personal de executie: ? 1 persoana - lacatus mecanic calificat
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Responsabil cu protectia si securitatea muncii, S.U. si protectia mediului: 1 persoana instruita periodic in aceste domenii, conform prevederilor legale, cu studii superioare/ medii in specialitatea electroenergetica /electrotehnica /electromecanica /instalatii, grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE) - prin cumul de functii/prin contract.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Responsabil cu executialucrarlorde constructii: 1 persoana - atestata MLPAT/MLPTL, conform prevederilor din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si HGR nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii - prin cumul de functii/prin contract.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Responsabil tehnic cu executia: 1 persoana ? atestata pentru lucrarile de montaj, dotari tehnologige industriale conform Ordinului ministrului Economiei si Comertului nr. 324 din 10 iunie 2005, in conformitate cu prevederile O.G. nr. 95/1999 privind calitatea lucrarilor de montaj al dotarilor tehnologice industriale, aprobata cu modificari prin Legea nr.440/2002- prin cumul de functii/prin contract.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimii 3 ani: Responsabil topo pentru ridicari topo si predare amplasamente retele electrice si constructiileaferente:
1 persoana - topometru - prin cumul de functii/prin contract
Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, de comodat sau oricare alte forme de punere la dispozitie
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza: 1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrarilor executate 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari in instalatiile electrice.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara; Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (90 puncte); b) pentru alt pret ofertat, mai mare decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Termen de garantie
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? termen de garantie? se va acorda astfel: a) pentru cel mai mare termen de garantie ofertat se acorda punctajul maxim alocat (10 puncte); Ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 luni vor fi descalificate iar cele mai mari de 60 de luni nu se vor puncta suplimentar. b) pentru alt termen de garantie ofertat, mai mic decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (termenul de garantie ofertat(n)/ termenul de garantie maxim ofertat) x punctajul maxim alocat, unde: termenul de garantie ofertat(n)= termenul de garantie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Nota: durata de executie a unei lucrari nu poate depasi 90 de zile de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarii
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - Departament Juridic
Adresa postala: str. Ciurchi nr.146 - 150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405048, Email: [email protected], Fax: +40 232405998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 15:46