Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII REZERVOR APA SEMIINGROPAT DE 300 mc SI STATIA DE POMPARE DIN DEPOUL DE LOCOMOTIVE SUCEAVA NORD


Anunt de participare (utilitati) numarul 50724/23.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: RTFC IASI, B-DUL NICOLAE IORGA NR.2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii, Tel.0232/230291, Email: [email protected], Fax: 0232/230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII REZERVOR APA SEMIINGROPAT DE 300 mc SI STATIA DE POMPARE DIN DEPOUL DE LOCOMOTIVE SUCEAVA NORD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul de Locomotive Suceava Nord
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii rezervor apa semiingropat si statia de pompare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- reparatii constructii si instalatii la Rezervorul din beton PSI de 300 mc si Remiza PSI(inclusiv lucrari captare apa industriala)- lungime traseu conducta montata in pamantOL I 114 X 5 mm 30 ml
- sapaturi 43 mc
- ghidaj Siber profil U5 (50 X 32 X 4, 4 mm) 2 X 2 m lungime.
Valoarea estimata fara TVA: 74, 591RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 1450 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este cistigatoarea. Este posibila subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe propria raspundere, certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat si bugetele locale, certificat constatator ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, bilant contabil la 30.06.2007, vizat ori inregistrat de organele competente, capacitatea financiara a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de lucrari similare, minim 3 recomandari de la beneficiari diferiti, documente de certificare sistem calitate mediu, resurse tehnice , resurse umane, autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic feroviar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
13/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: cash, CEC, OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2008 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2008 12:00
Locul: RTFC IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str.Anastasie Panu, nr. 25bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260060, Email: [email protected], Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC RTFC IASI
Adresa postala: B-dul N.Iorga, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer