Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii rotoare si arbore rotor, la excavatoarele cu roata port-cupe


Anunt de participare (utilitati) numarul 73039/03.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: prin subunitatea sa E.M.C. Rosiastr. Constructorilor, nr.9, Localitatea: ROVINARI, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: biroul Atribuire Contracte P.L.S., Tel.0253/371188, 0372/536069, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: ing. Mohora Marius sef birou, Email: [email protected], Fax: 0253/372208, 0372/536069, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii rotoare si arbore rotor, la excavatoarele cu roata port-cupe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: - E.M.C. Rosia reparatie 1 buc. rotor excavator 1400 nemodernizat- E.M.C. Motru reparatie 1 buc. rotor excavator 1300 modernizat; reparatie 1 buc. arbore rotor excavator 1300 nemodernizat
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul are ca scop asigurarea reparatiei rotoarelor port-cupe, la excavatoarele din carierele de lignit (tip 1400I30/7 nemodernizat si tip 1300I26/5 modernizat, ) si respectiv reparatia arborelui de rotor (la excavatorul tip 1300I26/5 nemodernizat), pe baza scenariilor de reparatii din caietele de sarcini in vederea aducerii acestora la parametrii proiectati care sa le faca posibila inlocuirea la excavatoarele cu rotor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- lotul 1 reparatie rotor excavator 1400 nemodernizat;
- lotul 2 reparatie rotor excavator 1300 modernizat;
- lotul 3 reparatie arbore rotor excavator 1300 nemodernizat;
Valoarea estimata fara TVA: 281, 207RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip. diferent pe loturi: lot1:2.291 lei; lot2:261 lei; lot3:260 lei; toate loturile: 2.812 lei;Valabilitate 90 de zile. Garantia de buna executie, 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere in forma legalizata (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si plata contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificatul constatator siCertificatul de inregistrare, emise de Oficiul Registrului Comertului; Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul financiar-contabil valabil la 31.12.2007 sau la 30.06.2008, vizat si inregistrat de organele competente; Declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani - care trebuie sa fie de cel putin: pt. lotul 1: minim 687.441 lei; pt. lotul 2: minim 78.180 lei; pt. lotul 3: minim 78.000 lei;
Pt toate loturile: minim 843.621
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Fisa de informatii privind experienta similara: ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si executiei integrale, in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract de prestari servicii similare cu valoarea minima de: pt. lotul 1: minim 22.915 lei; pt. lotul 2: minim 2.606 lei; pt. lotul 3: minim 2.600 lei; pt toate loturile: minim 843.621; sau maxim 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de minim: pt. lotul 1: minim 57.287 lei; pt. lotul 2: minim 6.515 lei; pt. lotul 3: minim 6.500 lei; pt. toate loturile: minim 70.302; Capia/capiile dupa procesul verbal de receptie a serviciilor prestate; Recomandare emisa in anul curent in original, din partea beneficiarului/clientului respectiv; Declaratie privind principalele prestari de servicii executate in ultimii 3 ani; Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului de prestari de servicii; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani (tehnic si de conducere), la care se vor anexa CV-urile pentru personalul ce va fi responsabil de executia contractului; Document/Certificat emis de un organism acreditatcare sa certifice implementarea si mentinerea unui sistem de mangement al calitatii pentru operatorul economic ofertant, conform conditiilor din Standardul ISO 9001:2000; Certificatul/autorizatia de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
729
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar prin depunere in casieria E.M.C. Rosia; prin depunere in contul RO90 RZBR 0000 0746 3796 deschis la ReiffeisenBank Sucursala Tg.Jiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2009 11:00
Locul: sala de sedinte a E.M.C. Rosia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unor imputerniciri legale pe care le vor prezenta inaintea deschiderii ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Comerciala si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr.4, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/413179, Fax: 0251/415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavreopolos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/2104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al S.C. SNLO S.A. Tg.Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, jud. Gorj, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0253/222015, Fax: 0372/531114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2009 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer