Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII SI ACOPERIRE DE PROTECTIE LA INSTALATIILE DE POMPARE A AGREGATELOR DE CIMENTARE SI FISURARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 144784/05.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Hajni Crisan, Tel. +40 269830283, Email: [email protected], Fax: +40 269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII SI ACOPERIRE DE PROTECTIE LA INSTALATIILE DE POMPARE A AGREGATELOR DE CIMENTARE SI FISURARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La locatia indicata de catre achizitor
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 448, 544RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATIISI ACOPERIRE DE PROTECTIE LA INSTALATIILE DE POMPARE A AGREGATELOR DE CIMENTARE SI FISURARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,REPARATIISI ACOPERIRE DE PROTECTIE LA INSTALATIILE DE POMPARE A AGREGATELOR DE CIMENTARE SI FISURARE?, valoarea estimata a acordului cadru este de: minim 53.034, 00 leisi max. 448.544, 00 lei;
- numar minim de reparatii in cadrul acordului cadru este de 3, din care:
- 1 reparatii la locatiile indicate de catre achizitor-2 reparatii la sediul prestatorului;Numar maxim de reparatii in cadrul acordului cadru este de 24, din care:
-8 reparatii la locatiile indicate de catre achizitor-16 reparatii la sediul prestatorului;Pentru serviciile de acoperire de protectie se va efectua minim 1 acoperire de protectie si maxim 16 acoperiri de protectie;
- numar minim de reparatii in cadrul contractului subsecvent este de 1; numar maxim de reparatii in cadrul contractului subsecvent este de 3; pentru serviciile de acoperire de protectie se va efectua minim 1 acoperire de protectie si maxim 3 acoperiri de protectie.
-Tarif estimat pentru servicii de reparatii accidentale la locatiile indicate de achizitor: 40, 00 lei/ora;
- Tarif estimat pentru servicii de reparatii accidentale la sediul prestatorului: 30, 00 lei/ora.
- Pret estimat pentru servicii de acoperire de protectie (autosasiu, motor, instalatie de pompare): 3.034, 00 lei/serviciu
Numar ore estimat/reparatie la locatiile indicate de achizitor: maxim 200 ore.
Numar ore estimat/reparatie la sediul prestatorului: maxim 700 ore.
Valoarea estimata fara TVA: 448, 544RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. de part. 8.500 lei; Pt. echivalenta lei/alta valuta se va tine cont de cursul mediu comunicat de BNR in a cincea zi inainte de data limita de depunere ofertelor. Perioada de valabilit.: 90 de zile, raportata la termenul limita prevazut pentru depunerea ofertelor. Modalitatea de constituire: Conform reglementarilor art. 86, alin. (1) din H.G. 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Contul IBAN in care se poate depune garantia: RO14 RNCB0231019568860001 B.C.R. Medias. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Perioada de valab.: 90 de zile de la data limita stab. pentru depunere a ofertelor. Modal. de constituire: in conf. art. 86, din H.G. 925/2006. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 11, sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia resp. prev. art. 86 alin.(2) ?(4) din H.G.925/2006. Dovada const. G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de g.p. in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitata in doc. de participare vor fi respinse. In cazul ofert. care se regasesc in categoria I.M.M.-urilor conf. Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. Cuantumul care se va retine conf. art.278^1 din OUG nr.34/2006 este: 4.228, 54 lei. Va fi 7% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Modul de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b) retineri succesive: prestatorul va prezenta aut. contractante, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, un extras al contului de garantie de disponibil, distinct, deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administratrea sa si pe numele prestatorului. Suma initiala care se va depune de catre contractant va fi de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile emise, prin retinerea unui procent de 6, 5 % din valoarea fiecareia, si alimentarea contului de garantie pana la concurenta sumei stabilite drept garantie. Asupra acestui cont nu se poate opera decat cu consimtamantul achizitorului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a serviciilor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt din surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa formularul nr. 12A (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator); Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 12B (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d); Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006- Se va completa formularul 13A referitor la evitarea conflictului de interese. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: d-nulCorin CINDREA avand functia de Director General, d-nul Lucian BARSAN avand functia de Director Tehnic Achizitii, d-nul Ispasian Ioan DINCA, avand functia de Director SIRCOSS, d-nul Sorin GHEORGHIU presedinte comisie de evaluare , d-na Hajnalka CRISAN, membru comisie de evaluare; d-na Angela MELINESCU, membru comisie de evaluare, d-nul Aurelian PRISCA, membru comisie evaluare, d-nul Iulian ALEXE, membru comisie evaluare d-na Aurica CATANA membru comisie evaluare, d-na Daniela SURDUmembru comisie evaluare, d-nul Andrei POPESCU, consilier juridic. (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant); Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. - Se va completa formularul 13B (acest doc se prezinta de ofertant/asociat);Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele, taxele catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat). Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul), Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator in forma : copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul va prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata.Declaratie pe propria raspundere valabila la data limita de depunere a ofertelor pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri - daca este cazul.
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012. Nu este solicitat indeplinirea unui prag valoric pentru indicatorul financiar ?cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani?. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul V.4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. privind Angajamentul ferm.In cazul in care pentru indeplinirea contr. ofertantul isi demonstr. cap. tehnica si prof.a invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care benef., de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. ofert. resursele teh. si prof. invocate . In acest caz pers. care asigura sus. tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind nein. in disp. art. 180 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Decl. pe proprie rasp. privind neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006.Decl privind nein. in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 18
Informatii privind Asocierea ? daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 14C.
Informatii privind subcontractantii ? daca e cazul. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr. 12G, Documente de justificare
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular 12.H
Experienta similara: lista principalelor servicii avand ca si obiect prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012, pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale prin prezentarea acel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar de maxim 2 (doua documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare. Pentru calculul echivalentei se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an.
Nr. de ani solicitati in vederea dem. exp.similare se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr. 12E, Documente justificatoare.
Ofertantii vor prezenta, obligatoriu, un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibil, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme
conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea
Modalitatea de indeplinire
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 echivalent in termen de valabilitate sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata serviciului prestat
10%
Descriere: Perioada de garantie acordata serviciului prestat
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala electronica vor participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare si care sunt inregistrati in SEAP, conf. art. 6 alin. (2) din HG 1660/2006. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este ?pretul ofertei?. Acesta reprezintapretul maxim al acordului cadru, fara TVA, conform algoritmului de calcul: {[(Tarif orar reparatii la locatiile indicate de catre achizitor x 8 reparatii x 200ore)x35%]+[tarif orar reparatii la sediul prestatorului x 16 reparatii x 700ore)x 45%]+[pret serviciu acoperire de protectie x16]x10%}
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Oferta va fi prezentata in limba romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2013 10:00
Locul: Medias, Soseaua Sibiului nr.5.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In conformitate cu art. 11, alin. (4) si (5) din H.G. 925/2006, modificat si completat de pct.7 si 8 din H.G. 834/27.07.2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de dreptul acesta ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Se va prezenta proiectul de contract completat cu datele de identificare, semnat si stampilat de reprezentantul oficial al ofertantului, sau o declaratie pe propria raspundere ca ofertantul a luat la cunostiinta de clauzele contractuale obligatorii.Se permite formularea de amendamente la contract odata cu depunerea ofertei, cu respectarea prevederilor art.36, alin.(2), lit.(b), din H.G.925/2006legali ai acestuia pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale obligatorii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. ? S.I.R.C.O.S.S. ? Biroul Juridic
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 269830283, Email: [email protected], Fax: +40 269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2013 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer