Licitatie Publica - Reparatii si amenajare Unitate de Asistenta Medico-Sociala Odobesti
Anunt de participare numarul 13784/10.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: DIMITRIE CANTEMIR, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Punct(e) de contact: CATALINA OACHES, Tel.0237616255 int 148, Email: [email protected], Fax: 0237214555, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea de Asistenta Medico-Sociala Odobesti
Adresa postala: Str. Pictor Grigorescu , nr. 2 , Odobesti, Localitatea: Odobesti, Cod postal: 625000, Romania, Tel.0726267770, In atentia: director Mindrila Electra, Email: [email protected], Fax: 0237/222060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: administratie locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii si amenajare Unitate de Asistenta Medico-Sociala Odobesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: UAMS Odobesti , Str. Pictor Grigorescu , nr. 2 , Odobesti , Judetul Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii si amenajare Unitate de Asistenta Medico-Sociala Odobesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii si amenajare corp A(lucrari de arhitectura, rezistenta, instalatii electrice, sanitare, termice), centrala termica, spatii de depozitare, imprejmuire, sistematizare verticala, retele exterioare
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 15 000 lei ronGarantie de buna executie -retineri succesive de 5% din plata cuvenita pentru facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Bugetul de Stat prin Bugetul Ministerului Muncii Solidaritatii Sociale si Familiei si de la Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice agent economic care are domeniu de activitate cu cel solicitat, subcontractanti, asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A(eligibilitate) Formular 12B(neincadrarea in prevederile art. 181 din O.G.34/2006) Formular 12C (declaratie privind calitatea de participant) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exibile de plata Certificat privind impozitele si taxele locale Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe ultimii 3 ani cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani :3.031.000 lei lichiditate, solvabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
caracteristica minima
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani indeplinirea in ultimii 5 ani a 3 contracte de lucrari similare cu valoare cumulata sau mai mare de 505.000 lei Formular 12 F (principalele lucrari executate) Formular 12 I (personal angajat , cadre de conducere )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
caracteristica minima
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul lucrarii ofertate
85%
Descriere:
2.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
3.
durata de executie pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13535
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: cu OP sau chitanta la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 10:00
Locul: La sediul Consiliului Judetean Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , reprezentantii UAMS
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: Str. Cuza-Voda , nr. 8, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237216000, Email: [email protected], Fax: 0237612665
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea - Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. Dimitrie Cantemir , nr.1, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Tel.0237/214555, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cjvrancea.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2007 16:42