Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii si amenajari imobil sedii servicii publice comunitare Arad


Anunt de participare numarul 88417/09.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Evidenta a Persoanelor Arad
Adresa postala: str. Vicentiu Babes nr. 11-13, Localitatea: Arad, Cod postal: 310029, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Vass, Tel.0257284315, Email: [email protected], Fax: 0257284315, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii si amenajari imobil sedii servicii publice comunitare Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: ARAD str, Vincentiu Babes nr.11-13
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii acoperis si fatade sediu DJEP ARAD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii si amenajari imobil sedii servicii publice comunitare Arad
Valoarea estimata fara TVA: 2, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile de lucrari si durata contractului se potb suplimenta cfm.art.122, lit.j dinOUG.nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.11.2009 pana la 14.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la licitatie este de 22500leiCuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere /subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea Formularul 12C - Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat- Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului, Cazier fiscal prezentat in original - Cazier judiciar pentru personalul de conducere, prezentat in original sau copie legalizata se va - Autorizatii de functionareCertificat de inregistrare eliberat de ORC, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil + contul de profit si pierdere inregistrat si vizat de catre organele competente, pentru anii 2006, 2007, 2008
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim 3.400.000lei
Lichiditatea generala minimum 95%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12F - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniFormularul 4 - Experienta similara
Formularul 12I - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Formularul 12H - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere Formular 2
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora formularul 12 G
, insotit de acordurile de subcontractare incheiate Formular 3;
ISO 14001, ISO 9001, OHSAS 18001 , OHSAS 18001
sA FI AVUT UN CONTRACT SIMILAR DE MINIM 2.000.000LEI
Ofertantii trebuie sa aiba un responsabil tehnic cu executia lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe numai operatorii economici inregistrati in SEAP, invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica simultan tuturor ofertantilor
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 10:00
Locul: DJEP ARAD , str.Vincentiu Babes , nr.11-13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autoriate prezinta imputerniciri de reprezentare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Str. Gen. Vasile Milea, nr.2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700, Adresa internet (URL): http: //www.tribunalularad.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
DJEPARAD
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Judeteana de Evidenta a Persoanelor Arad
Adresa postala: str. Vincentiu Babes nr. 11-13, Localitatea: Arad, Cod postal: 310029, Romania, Tel.0257284315, Email: [email protected], Fax: 0257284315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2009 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer