Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii si intretinere motoare si piese de schimb motoare electrice


Anunt de participare (utilitati) numarul 69094/20.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Amedeo Berindea, Tel.0253.335.045, In atentia: domnului Pociovalisteanu Cristian, Email: [email protected], Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. DIRECTIA COMERCIALA
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253-335016, In atentia: domnului Pociovalisteanu Cristian, Email: [email protected], Fax: 0253-335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. DIRECTIA COMERCIALA
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253-335016, In atentia: domnului Pociovalisteanu Cristian, Email: [email protected], Fax: 0253-335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. DIRECTIA COMERCIALA
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253-335016, In atentia: doamnei Mihaela Mitroi, Email: [email protected], Fax: 0253-335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii si intretinere motoare si piese de schimb motoare electrice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A.str. Uzinei, nr. 1
Turceni
217520
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 896, 132.1RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile constau in reparatii si intretinere motoare si piese de schimb motoare electrice conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 896, 132.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: - lot 1 - 900 lei;
- lot 2 - 800 lei;
- lot 3 - 900 lei;
- lot 4 - 500 lei;
- lot 5 - 300 lei;
- lot 6 - 150 lei , constituita prin S.G.B. sau O.P.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord/Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea - completare formular tip din sectiunea formulare, declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta - completare formular tip din sectiunea formulare, declaratie privind plata taxelor si impozitelor catre stat, locale si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - prezentarea certificatelor tip in original sau copie legalizata, eliberate de autoritatile competente, valabile la data licitatiei, declaratie de participant la procedura. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului si a documentelelor care dovedesc inregistrarea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: Bilant contabil la 31.12.2007 in copie, vizat si inregistrat la organele competente si completarea formularului tip din sectiunea formulare, din care sa reiese cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani in valoare de cel putin:
pentru lot 1 - 147.000 lei;
pentru lot 2 - 120.000 lei;
pentru lot 3 - 149.400 lei;
pentru lot 4 -90.000 lei;
pentru lot 5 -49.500 lei;
pentru lot 6 -23.400 lei.
In situatia in care sunt ofertate mai multe loturi, cerinta minima se considera a fi indeplinita daca cifra medie de afaceri este mai mare decat cumulul cifrelor medii solicitate pentru fiecare lot ofertat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: Prezentarea listei de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, completarea formularului tip, continand valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale si cel putin doua recomandari din partea a doi beneficiari diferiti.Valoarea unui contract de servicii similare prestate in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin:
pentru lot 1 - 14.700 lei;
pentru lot 2 - 12.000 lei;
pentru lot 3 - 14.940 lei;
pentru lot 4 -9.000 lei;
pentru lot 5 -4.950 lei;
pentru lot 6 -2.340 lei.
In situatia in care sunt ofertate mai multe loturi, cerinta minima se considera a fi indeplinita daca valoarea contractelor similare este mai mare decat cumulul valorii contractelor minime solicitate pentru fiecare lot ofertat.
Lista privind dotarile specifice - formularul tip din sectiunea formulare si lista cu personalul - formularul tip din sectiunea formulare.Prezentarea in copie a certificatului de asigurare a calitatii emis de organisme de certificare acreditate din tara sau strainatate.
Autorizatie de furnizor feroviar, agrement tehnic feroviar (sau certificat de omologare tehnica feroviara).
Informatii privind subcontractantii: daca este cazul se va completa formularul tip
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
809
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Lichiditati la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2008 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2008 12:00
Locul: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. - DIRECTIA COMERCIALA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 215400, Romania, Tel.0251-413179, Fax: 0251-415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPLEXUL ENERGETIC TURCENI S.A. DIRECTIA COMERCIALA
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253-335016, Email: [email protected], Fax: 0253-335068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2008 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer