Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii si modernizare strazi -oras Bocsa


Anunt de participare numarul 49827/16.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL BOCSA (PRIMARIA ORASULUI BOCSA)
Adresa postala: strada 1 Decembrie 1918, nr.22, Localitatea: Bocsa, Cod postal: 325300, Romania, Punct(e) de contact: Patriciu Mirel Pascu, Tel.0255/555221, Email: [email protected], Fax: 0255/555929
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii si modernizare strazi -oras Bocsa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazi oras Bocsa: -Lugojului-G.Cosbuc-Tata Oancea-Semenic-Trandafirilor-Magura-Frunzei-Horia-Ion Creanga
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparare a drumurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparare a drumurilor.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 873, 147RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-16000 lei si Garantia de buna executie-5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit bancar, contract nr.24/11.04.2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat(DGFP), inclusiv cele locale(Primarie), declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, autorizatie de functionare, dovada ca sunt atestati de catre organele abilitate cu inspectia in constructii si reparatii drumuri.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani(bilanturile contabile pe ultimii 3 ani), asigurarea riscului profesional(solvabilitate mai mare sau egala cu 30% si lichiditate mai mare sau egala cu 50%), declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007), fisa de informatii generale , cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala decat 8500000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, sistem propriu de conducere si asigurare a calitatii lucrarilor, laboratoare cu grad corespunzator executiei lucrarilor gradul II, surse de materiale inclusiv certificate de conformitate pentru materialele folosite, recomandari din partea altor beneficiari, privind lucrari similare executate, programul calitatii, lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani(2003, 2004, 2005, 2006, 2007), lista privind utilaje, instalatii, mijloace de transport, laboratoare, echipamenta tehnice, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate absolut necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate insotite de CV-urile acestora, informatii privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, sistem de management de mediu conform conditiilor din standard ISO 14001, informatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.4625/11.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin numerar la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2008 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Art33(2) din H.G.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Str.Horea, nr.2-4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania, Tel.0255-212800
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal(conform art.272, alin.3 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI ORASULUI BOCSA
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918, nr.22, Localitatea: Bocsa, Cod postal: 325300, Romania, Tel.0255-555903, Fax: 0255-555929
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2008 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer