Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii si modernizari bloc locuinte servici la statia electrica Gura Ialomitei


Anunt de participare (utilitati) numarul 64232/18.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sos. Stefan cel Mare NR.1A, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: Marius Margarit, Tel.021.201.63.17, Email: [email protected], Fax: 021.317.23.00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii si modernizari bloc locuinte servici la statia electrica Gura Ialomitei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Statia electrica Gura Ialomitei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii si modernizari bloc locuinte servici la statia electrica Gura Ialomitei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii si modernizari bloc locuinte servici la statia electrica Gura Ialomitei
Valoarea estimata fara TVA: 190, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3800 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Un contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cazier judiciar al conducatorului societatii sau declaratie de eligibilitate (Formular F3) din care sa rezulte ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art 180 si 181 lit.d din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de O.N.R.C. ca nu se regaseste in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 a, b si d din OUG 34/2006, sau declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular F4). In cazul ofertantilor care nu au sediul in Romania, daca in tara de origine nu se emite un asemenea document de organismele abilitate, se acceptaFormularul 12 B din ordinul ANRMAP 155/2006.2) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilorcatre bugetele componente ale bugetului general consolidat pana la data de30.06.2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani au indeplinit si finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect executarea unui serviciu similar de valoaree mai mare de 570.000 RON.(Formular F5 ).2. Ofertantii trebuie sa prezinte ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente din care sa rezulte o solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv) de minimum 30%.
3. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantii trebuie sa prezinte dovada ca in ultimii 3 ani au indeplinit si finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare cu cele cuprinse in tema de proiectare, a carui valoare este mai mare sau egala cu 570.000 lei. In acest sens, ofertantii vor prezenta lista principalelor prestari de servicii similaredin ultimii 3 ani (Formular F6).2) Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie referitoare la dotarea tehnica necesara finalizarii serviciilor ce fac obiectul procedurii de atribuire (Formular F8);3)Prezentarea listei cu subcontractanti, cu specificarea partii din contract pe care urmeaza sa o subcontracteze, datele de recunoastere si specializarea subcontractantilor (Formular F9). Schimbarea subcontractantilor pe parcursul derularii contractului se poate face numai cu acordul achizitorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Termen de eleborare proiect
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria ST Bucuresti. Documentatia de atribuire se elibereaza in urma unei solicitari ulterioare transmise prin fax.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2008 11:00
Locul: Sediul ST Bucuresti Sos. Stefan cel Mare nr.1A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite prin declaratia privind calitatea de participant la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.107-108, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.0213323564, Email: [email protected], Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.31044640
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art 272 si 280 alin.5 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier ST Bucuresti
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Tel.021. 22016235, Email: [email protected], Fax: 021. 3172300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2008 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer