Licitatie Publica - Reparatii si reabilitari strazi
Anunt de participare numarul 68584/11.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PREDEAL
Adresa postala: str.Mihail, Saulescu nr.127, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Punct(e) de contact: Farcas Alina, Tel.0268/456237, Email: [email protected], Fax: 0268/455425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii si reabilitari strazi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasul Predeal
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 15, 120, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
in baza acordului-cadru se vor incheia mai multe subcontracte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de reparatii si reabilitari strazi in orasul Predeal
Valoarea estimata fara TVA: 15, 120, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 150000 lei si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, credit furnizor, alte surse potrivit legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie de eligibilitate
-declaratie privind neincadrearea in situatiile art.181 din OUG 34/2006
-declaratia privind calitatea de participant la procedura
-certificat de inregistrare CUI, certificat constatator emis de ORC-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declararea cifrei medii de afaceri pe ulrimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 13168000 lei-bilantul contabil la 31.12.2007
-lichiditatea generala la 31.12.2007 >100%
-solvabilitatea patrimoniala la 31.12.2007 >40%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5/3 ani, si obligatoriu un contract de lucrari reabilitari, modernizari/intretinere drumuri a catui valoare sa fie de minim 1316700 lei si un contract de lucrari de proiectare drumuri a carui valoare sa fie de minim 500000 lei
-minim 2 recomandari din partea beneficiarilor privind lucrari/servicii similare
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
-ISO 9001, 14001, 18001
-declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, cerinte minime impuse: statie de mixture si repartizor sau precontract de inchiriere, laborator de incercari atestat gr. II si III sau precontract, finisor pentru asphalt, cilindru compactor pentru asphalt, autogreder, autobasculante, statie topo
-declaratie privind subcontractantii daca este cazul
-declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitare; se vor prezenta copii certificate de pe diplomele de studii ce atesta specializarea personalului de mai sus si atestate pentru responsabili si obligatoriu un responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri si un controlor de calitate in domeniul constructiilor de drumuri
-pentru proiectare se va prezenta un verificator de proiecte atestat in domeniul lucrarii si un expert tehnic
-declaratie principalelor servicii in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
durata de realizare a documentatiilor tehnico economice
10%
Descriere:
3.
planul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2008 10:00
Locul: Sediul Primariei Predeal , b-dul Mihail Saulescu nr.127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea ofertantilor, maxim 2 persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268413741, Fax: 0268475146, Adresa internet (URL): www.cabv.home.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art.272-OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Predeal- compartiment juridic
Adresa postala: B-dul Mihail Saulescu nr.127, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Tel.0268456327, Email: [email protected], Fax: 0268455425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 14:40