Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii si service la centrale termice de pe raza Suc. C.R.E.I.R CF Brasov- Lot1-Brasov, Lot2-Sibiu, Lot3-Mures


Anunt de participare (utilitati) numarul 138080/09.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Mita Adriana, Neagota Corina, Tel. +40 0268410709, Email: [email protected], Fax: +40 0268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii si service la centrale termice de pe raza Suc. C.R.E.I.RCF Brasov- Lot1-Brasov, Lot2-Sibiu, Lot3-Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe raza Suc. C.R.E.I.RCF Brasov- Lot1-Brasov, Lot2-Sibiu, Lot3-Mures
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de reparatii si service la centrale termice de pe raza Suc. C.R.E.I.RCF Brasov- Lot1-Brasov, Lot2-Sibiu, Lot3-Mures.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile prevazute a se executa constau in lucrari de reparatii si service la centralele termice de pe raza Suc. ?CREIR CF? Brasov, respectiv verificari tehnice periodice si autorizare functionari pentru toate aparatele consumatoare de combustibili, reparatii si interventii accidentale pentru remedierea defectiunilor, intocmirea documentatiilor tehnice pentru obiectivele la care acestea nu mai corespund noilor Prescriptii tehnice ? colectia ISCIR 2010 (inclusiv documentatie pentru corectarea regimului de exploatare al centralelor tehnice care necesita personal de supraveghere).
Cantitatile de lucrari necesare a se executa, pe fiecare lot, sunt precizate in caietul sarcini si anexele nr.1, 2 si 3 ale acestuia, respectiv pentru lot 1 centralele termicede pe razaSuc. ?CREIR CF? Brasov din jud. Brasov si Covasna, pentru lotul 2 centralele termice de pe raza Suc. ?CREIR CF? Brasov din jud. Sibiu si Alba, iar pentru lotul 3 centralele termice de pe raza Suc. ?CREIR CF? Brasov din jud. Mures si Harghita.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CuantGP, este de 10.000lei: 3200lei lot1;3400leilot2;3400leilot3.GP se constit.virament bancar sau inst.de G banc.emis in condit.Legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig.care se prez.in orig.in cuant de3200 lei lot1 3400leilot2, 3400leilot3 si ptr.perioada de cel putin 90 zile de la data limita de dep.a ofert.G trebuie sa prevada faptul ca plata G se va exe. condit., respect.dupa constatarea culpei pers.garant. in conf.cu contract garant, sau necond.respec la prima cerere a benefic., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers. garantate.GP se va consti.sep. ptr.fiecare lot in parte.In cazul ofert.mai multor loturi, ofert.prez.cate un doc. aferent G.P.pentru fiecare lot in parte pt. care oferteaza.IMM 50% a acestui cuantum, GP trebuie sa fie irevoc.si se poate constit. prin: viram bancar in contul AC (CNCF « CFR » SA prin Suc « CREIR CF » Bv CUI15509275)nr.RO92 BPOS08002606941ROL01 Bancpost Bv sau instr.de garant.emis in condit.legii de o Soc.banc ori de o Soc. de asig., care se prez. in orig., sau OP/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta pana la data deschid. ofertelor, sau lichiditati depuse la caseria AC, in val. de 3.200 lei ptr.lot1, 3.400 lei ptr.lot2 si 3.400 lei ptr. lot 3.Dovada constit.GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. ofertelor.AC are dreptul de a retine GP in condit. prev. la art 87, alin (1)din HG 925.De asemenea, in cazul in care ofertantul depune o contest. la proced. de atrib. la CNSC, iar Cons.resp. contest., ca nefond.AC va retine din GP, in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006:1.600lei lot1, 1700lei Lot2 si 1700lei lot3.GP, seva returna de catre AC cf art.88din HG.925 2006 coroborat cu art. 278^1 din OG 34 GBE5%din pret Contractului de L.IMM 50%, GBE se constit.istr.de Garantare emis in cond.legii de o Soc.banc/Soc.asig, care devine anexa la contr.GBE sa fie irevoc.Inf.privind GBE se gasesc in Model.contract pct.15.Daca part.convin GBE se constit.prin ret.suc.din sum.dat.pt.fact.part, caz in care conf.cu prev.art.1 alin(3)HG1045/2011, contract.are oblig.de a deschide la Unit.Trez.Stat.un cont de disp.distinct la disp.AC.Suma init.In contul de disp.deschis este de minim 0.5% din pret fara TVA a contrac.GBE constit.in perioada de valabil.a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semn.contr.AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, resp.cond.Prev.la art.91 din HG 925.AC va elib./restit.GBE conf.art.92, alin(4) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- Formular 12A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Formular 12B din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator);pt.tert sustinator declaratia de neincadrare la art.181, doar.a), c1) si d).3)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat, inclusiv cele locale.Pentru impozitele si taxele amanate sau esalonate la plata, se vor depune copii dupa conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor. Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: - Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie egalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).4.Declaratie pe propria raspundere conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Formularul 12B-2 din fisierul « Modele de formulare » (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta -(ofertant, asociat).5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul 12C din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)6.Acord de asociere, daca este cazul (in cazul depunerii unei oferte comune)-Formularul 44 din fisierul « Modele de formulare » 7.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in Art.69^1 OG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 12Cbis din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator ); Sunt considerate persoane ce detinfunctie de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/candidaturilor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire)in cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti- Suc.?CREIR CF? Brasov urmatorii: Pintea Ioan, Nasulea Mariana , Nicolau Costache, Mita Adriana, Zetu Tatiana, Ilas Florin, Neagota Corina, Oancea Emilian, Anastasiei Mirela. Prin ?Divizii de specialitate/servicii de specialitate? se face referire la acele compartimente din cadrul CNCF ?CFR? SABucuresti - Suc. ?CREIR CF? Brasov care transmit Biroului Achizitii Publice solicitari de demarare a unor proceduri de achizitie. 1Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si executia unor lucrari similare cu cele supuse achizitiei.-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial (ofertant, asociat), emis cu max. 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului;Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor AC va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea convocarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt. conformitate doc. in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conf. cu origialul.In etapa evaluarii ofertelor AC va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc, inainte de transmiterea convocarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pt. conformitate doc. in original /copie legalizata.In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.2)Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie. Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
-in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »)
-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si milocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
??Fisa de parteneriat?;
??Intreprinderi partenere?
- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?(Anexa 1 din fisierul « Modele de formulare »);
??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2 din fisierul « Modele de formulare »);
??Intreprinderi legate?;?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.
Modelele formularelor enumerate se regasesc in fisierul « Modele de formulare »
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.
(In cazul ofertei depuse in comun, fiecare membru al asocierii trebuie sa demonstreze calitatea de IMM)Neprezentarea declaratiei pe propria raspundere in conformitate cu Anexa 1 la Legea 346/2004, atrage dupa sine imposibilitatea beneficierii de prevederile mentionate mai sus.
Precizare: In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva.3 Pentru entitati juridice - Autorizatie de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviar, eliberate de AFER pentru lucrari de ?Constructii, reparatii si intretinere cladiri cu specific feroviar, inclusiv instalatiile aferente, cu exceptia celor cu gaze naturale? si ?Proiectare cladiri si instalatii aferente, cu exceptia celor de gaze naturale, din domeniul feroviar?valabile la data depunerii ofertelor nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.3)Pentru entitati juridice - Autorizatie de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviar, eliberate de AFER pentru lucrari de ?Constructii, reparatii si intretinere cladiri cu specific feroviar, inclusiv instalatiile aferente, cu exceptia celor cu gaze naturale? si ?Proiectare cladiri si instalatii aferente, cu exceptia celor de gaze naturale, din domeniul feroviar?valabile la data depunerii ofertelor. Prezentarea Autorizatiei de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviar eliberate de AFER pentru lucrari?Constructii, reparatii si intretinere cladiri cu specific feroviar, inclusiv instalatiile aferente, cu exceptia celor cu gaze naturale? si ?Proiectare cladiri si instalatii aferente, cu exceptia celor de gaze naturale, din domeniul feroviar?, valabile la data depunerii ofertelor.Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), Autorizatia de Furnizor Feroviar si Agrementul Tehnic Feroviar pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare; In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizareasolicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea .Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizareasolicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea .
Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.4)-Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviar.Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarpe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante. La intocmirea contractelor, se va adauga ca anexa la contract Autorizatia de Furnizor Feroviar insotita de Agrementul Tehnic Feroviarsi angajamentul de prelungire a valabilitatii acestora.Angajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei de Furnizor Feroviar sau Agrementului Tehnic Feroviarnu expira pe perioada de derulare a contractului.5 Pentru entitati juridice Autorizatii eliberate de ISCIR pentru:
?instalare, montare, PIF, service, reparare cazane de apa calda si cazane de abur de joasa presiune pentru tipurile de centrale specificate in CS si anexele la caietul de sarcini.
?montare, reparare recipiente metalice sub presiune.
?montare, reparare conducte de abur si conducte de apa fierbinte.
?instalare, montare, PIF cazane de abur si cazane de apa fierbinte.
?instalare, PIF, service instalatii de ardere si automatizare.
?Lucrari de VTP / AF pentru aparatele consumatoare de combustibili gazosi, pentru tipurile si puterile centralelor specificate in CS si anexele la caietul de sarcini.
?Atestat pentru lucrari de automatizare conform PT C11 ? 2010.Respectand cerintele Prescriptiei Tehnice C9/2003Colectia ISCIR in vigoare, a Ordinelor nr.147/2006 si 333/2006 al Inspectorului de Stat ISCIR si a Legii 64/2008 adoptata de Parlamentul Romaniei, ofertantului i se solicita saprezinte Autorizatii eliberate de ISCIR pentru lucrarile enumeratein ?Cerinta nr.5?valabile la data depunerii ofertelor
Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), autorizatiile eliberate de ISCIR pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea .Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.6)- Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei eliberata de ISCIR.Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei eliberate de ISCIRpe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acesteia in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.La intocmirea contractelor, se va adauga ca anexa la contract Autorizatia eliberata de ISCIRsi angajamentul de prelungire a valabilitatii acestora.Angajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatiei eliberata de ISCIRnu expira pe perioada de derulare a contractului.7)Pentru entitati juridice Autorizatii eliberate de ANRE prin care agentului economic ii este acordat dreptul de a executa lucrari la instalatii de utilizare a gazelor naturale.Prezentarea autorizatiilor eliberate de ANRE pentru:
-proiectarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale grad II B;
-executia instalatiilor de utilizare a gazelor naturale grad III D.
Aurorizatiile trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Operatorii economici asociati in vederea depunerii unei oferte comune, vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare operator economic din asociere.Fiecare operator economic din asociere va prezenta (in dosarul cu documentele de calificare), autorizatiile eliberate de ANRE pentrupartea de contract pe care s-a angajat in acordul de asociere ca o va executa, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare;
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, operatorul economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Operatorii economici care declara subcontractanti pentru parti din contract, vor prezentaautorizatiile eliberate de ANRE numai in numele ofertantului si nu pentru subcontractanti.8)Angajament de prelungire a valabilitatii Autorizatiei eliberata de ANRE
Prezentarea unui angajament prin care, in cazul expirarii Autorizatiei eliberata de ANREpe perioada de derulare a contractuluiva proceda la prelungirea valabilitatii acesteia in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.La intocmirea contractelor, se va adauga ca anexa la contract Autorizatia eliberatade ANREsi angajamentul de prelungire a valabilitatii acestora.ngajamentul mentionat mai sus se va completa corespunzator si depune si in cazul in care termenul de valabilitate al Autorizatieieliberatanu expira pe perioada de derulare a contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de sustinere financiara a executiei lucrarii de minim 240.000pentru lotul 1, minim 255.000 leipentru lotul 2 si minim 255.000 leipentru lotul 3.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2009:1 euro=4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei;Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;
In cazul in care pt.2011, exista OP EC care nu au obligatia legala de depunere a bilanturilor pana la data depunerii ofertelor pt.2011, se vor lua in considerare alte doc. contabile in sustinerea cifrei de afaceri.
Bilanturile contabile pt. 2009, 2010, 2011.
Cerinta nr.3-in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, - ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 lit.a), c1), d) art 69^1 din OG 34, fapt pt. care va prezenta formularul 12A, 12B cu cerintele a, c, d si 12C bis, « Modele de formulare »
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi?Formular 12G.
In cazul in care parti din contractul de AP urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, AC solicita, la incheierea contractului de AP cu ofertantul declarat castigator, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii ontractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta initiala.Subcontract. raspunde pentru execut./execut.defectuoasaa unei parti din contractul de achizitie publica numai in fata contractantului, iar acesta va raspunde in fata AC pt.modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Lista princ.lucrari exe. in ultimii 5 ani care sa contina val, perioade de .beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati.Lista mai sus ment.va fi insotita de copii ale unuia sau mai multor doc.(contracte/ procese verbale de recep. a lucrarilor) prin care sa se conf. exe. unor lucrari similare cu cele supuse achiz. ptr acestea atasandu-se si recomandari din partea benefic., indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati (Formular B5 « Modele de formulare »)Sesolicita ca in recomandari sa se specifice: a)perioada si locul exe.lucrarilor;b)precizari in ceea ce priveste efect. lucrarilor in conformitate cu normele prof. din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.c)daca pe parcursul exe. lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contract.;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va specifica personalul de specialitate autorizat ANRE implicat in executia lucrarii.
Se solicita ca ofertantul sa dispuna de pers de specialitate autorizat ANREptr: a)sudor autorizat pentru polietilena si otel;b)executie instalatii de utilizare gaz metan (grad II B si grad III D).La declaratie se vor atasa autorizatiile emise de ANRE (copie) pentru personalul implicat in executarealucrarii.Indeplinirea cerintei referitoare la autorizarea ANRE pentru personalul implicatse poate demonstra prin luarea incalcul a resurselor tuturor membrilor unui grup ce depune oferta comuna, sau pe cele ale subcontractantului, cu cond. ca cel care dispune de resursele umane autorizate sa realizeze partea din contract pentru care se impun autorizarile solicitate.
- Declaratie care contine inform. privind utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
-in cazul in care ofertantul isi demo. capacitatea tehnica invocand si sust.acordata de catre o alta pers., indiferent de natura relat. juridice existente intre ofertant si pers. respectiva.- ofertantul are oblig. de a dovedi sust.de care beneficiaza, prin prez. unui angajament ferm al pers.respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. Pers.care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art 181, lit.a), c^1) d)si 69^1 din OG 34/2006 Formular 12B lit.d, Formular 12Cbis, fapt pentru care vor completa Formular 12A din fisierul ?Modele de formulare?.
-Certificatului de conformitate a implementarii sist.calitatii conform ISO 9001 :2008, eliberat de catre organisme acreditate, pt. activitatea specifica contractuluiin cazul in care ofertantul nu detine certificat de conf. a implementarii sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii in cadrul proceselor desfasurate in prestarea serviciilor ce fac obiectul acestui contract.
Certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001 eliberat de catre organisme acreditate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara: Vof.=(Vmin/Vofertant)x60, Vmin=val.cea mai mica dintre toate ofertele, Vofertant= val.ofertei pt. care se calculeaza punctajul
2.
Tarif manopera interv.accident. lei/ora cu inchieiere deviz
20%
Descriere: componenta financiara: Vman=(Vmin/Vofertat)x20, Vmin=val.cea mai mica dintre oferte, Vofertat=Val oferta pt. care se calc. punctajul
3.
Tarif intocmire documentatie(lei/doc.)
5%
Descriere: Componenta financiara: Vdoc.=(Vmin/Vofertant)x5, Vmin=valoarea cea mai mica dintre toate ofertele, Vofertant=valoarea ofertei pentru care se calculeaza punctajul
4.
Durata de timp in care se intervine pt.remediere avarii
10%
Descriere: Componenta tehnica: Tint.=(Tmin/Tofertant)x10, Tmin=durata minima de timp la interventie (1ora), Toferta=alta durata de timp decat cea minima considerata
5.
Perioada de garantie de buna executie
5%
Descriere: Componenta tehnica: Pgar.=(Pofertant/Pmax)x5, Pofertant = alta perioada de garantie decat cea maxim acordata, Pmax.=perioada de garantie maxim acceptata (24 luni)
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2012 11:00
Locul: Sediul CREIR CF Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deoarece criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic? , oferta stabilita ca fiind castigatoare va fi oferta care intruneste punctajul total maxim rezultat din aplicarea unui sistem de factori de evaluare precizati la cap.IV.2.- daca comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru doua sau mai multe oferte, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor.- daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta poate: a) fie de a solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut;b) fie de a atribui contractul de achizitie publica unuia dintre ofertantii care au oferit cel mai mic pret, pe baza aplicarii unor criterii suplimentare cu caracter exclusiv tehnic. In vederea respectarii principiilor care stau la baza atribuirii contractului de achizitie publica, va precizam modul concret de solutionare a situatiei mai sus expuse, respectiv precizam criteriilesuplimentare cu caracter exclusiv tehnic: durata de interventie intre primirea ordinului verbal/ scris si inceperea lucrarii: se acorda 100 puncte pentru durata de interventie cea mai mica.Pentru o alta?durata de interventie intre primirea ordinului verbal/ scris si inceperea lucrarii?decat cea mai mica durata ofertata se acorda punctajastfel: P7=(Vmin/Vofertant) x 100.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei "CREIR CF" Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii. nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. +40 0268474506, Fax: +40 0268474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2012 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer