Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII SI VERIFICARI ECHIPAMENTE IN ATELIERE SPECIALIZATE


Anunt de participare (utilitati) numarul 114020/14.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala:  str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300115, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Achizitii si Antreprize, Tel. 021.206.50.87, In atentia:  Nicoleta Popovici, Email:  [email protected], Fax:  021.317.59.80, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA - DIRECTIA PROCUREMENT
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 87, Fax:  021-317 59 80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA - DIRECTIA PROCUREMENT
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 87, Fax:  021-317 59 80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA - DIRECTIA PROCUREMENT
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 87, Fax:  021-317 59 80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII SI VERIFICARI ECHIPAMENTE IN ATELIERE SPECIALIZATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Lotul I - ARAD
Lotul II - DEVA
Lotul III - RESITA
Lotul IV - TIMISOARA
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 040, 496 si 2, 080, 992RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Reparatiile si verificarile echipamentelor energetice si de protectia muncii se vor executa pentru Zona MT-JT ARAD, Zona MT-JT DEVA, Zona MT-JT RESITA si Zona MT-JT TIMISOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Val. estimata pe loturi: Lot I : UTR ARAD :600.000 lei, fara TVALot II : UTR DEVA :564.000 lei, fara TVALot III : UTR RESITA :396.000 lei, fara TVALot IV : UTR TIMISOARA :520.992 lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 040, 496 si 2, 080, 992RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia particip: LotI=11000lei(5500lei-IMM-uri);LotII=10000lei(5000lei-IMM-uri);LotIII=7000lei(3500lei-IMM-uri);LotIV=9000lei(4500lei-IMM-uri).GBE=10%(5%-IMM)din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2008Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani: LotI=1100000lei/550000lei(pt.IMM);LotII=1000000lei/500000lei(pt.IMM);LotIII=700000lei/350000lei(pt.IMM);LotIV=900000lei/450000lei(pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte similare ultimii 3 ani. Nivel specific minim necesar:
Lot I-Prezentarea unui contract similar, incheiat si finalizat in ultimii 3 ani, in valoare deminim 180.000 lei fara TVA, si/sau a cel mult 5 contracte similare incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, in valoare totala de minim 600.000 lei fara TVA.
Lot II-Prezentarea unui contract similar incheiat si finalizat in ultimii 3 ani, in valoare deminim 169.200 lei fara TVA, si/sau a cel mult 5 contracte similare incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, in valoare totala de minim 564.000 lei fara TVA.
Lot III-Prezentarea unui contract similar incheiat si finalizat in ultimii 3 ani, in valoare deminim 118.800 lei fara TVA, si/sau a cel mult 5 contracte similare incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, in valoare totala de minim 396.000 lei fara TVA.
Lot IV-Prezentarea unui contract similar incheiat si finalizat in ultimii 3 ani, in valoare deminim 156.298 lei fara TVA, si/sau a cel mult 5 contracte similare incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, in valoare totala de minim 520.992 lei fara TVA.
Recomandare din partea beneficiarului pentru serviciile prezentate (pentru fiecare lot)Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractuluiAtestarea ANRE tip AStandarde de asigurare a calitatii: ISO: 9001 sau echivalentStandarde de protectie a mediului: ISO: 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 685
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2011 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2011 12:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 1, corp C .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire: - in totalitate atasata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA - DIRECTIA PROCUREMENT
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 87, Fax:  021-317 59 80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2011 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer