Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII STRAZI DIN MUNICIPIUL ONESTI


Anunt de participare numarul 130778/21.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii Publice, Tel. 0234.317132, In atentia:  Camelia Paval, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.312502, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII STRAZI DINMUNICIPIUL ONESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Onesti
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 902 si 10, 211, 937RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII STRAZI DINMUNICIPIUL ONESTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARATII STRAZI DINMUNICIPIUL ONESTI
Valoarea estimata fara TVA: intre 90, 902 si 10, 211, 937RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 172000 lei; Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit al Municipiului Onesti, cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Form 4 - Decl privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare;
2. Form 5 - Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modif si complet ult;3. Certif fiscal privind achitarea obligatiilor fata de bugetul consolidat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara dat;4. Certif fiscal privind achitarea taxelor si impozitelor locale de la sediul social si de la toate filialele/punctele de lucru ale agentului ec valabil la data deschiderii of, fara dat;5. Form 6 ?Decl privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modif si complet ult.6.Form7 ? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta7. Certif de inregistrare emis de ORC;8. Certif constatator emis de ORC ? in original sau copie conforma cu originalul, privind starea actuala a ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului in conformitate cu obiectul procedurii, respectiv constructii, reparatii, intretinere, modernizari drumuri;9. Formular 8 - privind calitatea de participant la procedura;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Cifra medie de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (constructii, reparatii, intretinere, modernizari drumuri), pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010 sau de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala) sa fie in valoare de minim 20.000.000 lei fara TVA - Formular 9 - Informatii generale;11. Bilantul pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
12. F 12 ? lucrari executate in ultimii 5 ani;
13. F 13 - Experienta similara: minim 1 ctr sau max 3, exec in ultimii 5 ani, cu val 10.000.000 lei fara TVA;
- se solic: ctr de lucr, PV, recomandari de la beneficiar;
14. F 12 - Inf priv pers;
15. Lista cu pers. Se cer: - manager de ctr in dom drumurilor, cu pregatire prof si exp in domeniu;Documente: copie dipl de studii, copie ctr indiv de munca, vizat de ITM sau ctr prest de serv .- RTE cu studii de ing - constr, cu vechime in munca si exp in domeniu de min 3 ani;
-CQ cu studii de ing ? constr, cu vechime in munca si exp in domeniu de min 3 ani;Se prez: - decl pe propria raspundere pt vechimea solic si acte (copii dupa ctr indiv de munca ale pers sau ctr de prest serv intre of si pers), dipl de studii, pregatire prof, calif si atest profesionala, CV;
- autoriz/certif pentru RTE ? cu termen de valabilit pt toata durata AC;
- doc justific pentru CQ in constr (autoriz/decizie interna) ? cu termen de valab pt toata durata AC;
- decl de disponibilit a pers angajat in realiz AC pe toata perioada de exec;16. F 13 ? Decl cu inf privind dotarile specifice, echipam tehnic pe care of le utiliz pt indepl ctr;Lista dot, echipam si utilajelor , cf extrasului de dotari, echipam si utilaje, se face cu specificarea apartinatorului.Utilaje min nec: - min o statie de mixturi asfaltice cu obligativ mentinerii acesteia, de of, in stare functionala, pe toata per de derulare a AC si care sa asig min 100 t/h pe toata per ctr subsecv;
- 1 statie de bet;
- 2 repatiz de asfalt;
- 4 cilindri compactori (2 cilindri cu rulouri netede si/sau cu pneuri, minm 2 cilindri compactori cu pneuri);
- 10 autobasculante;
- 2 incarcatoare pe pneuri si/sau senile;
- 2 motocompresoare;
- 2 buldoexcavatoare dotate cu pikamer;
- 1 freza de asfalt;
- 1 mas de marcaj rutier;Of va face dovada ca are 1 laborator autorizat gradul II sau are ctr de colaborare cu un laborator autorizat pentru determinarile necesare in timpul executarii lucrarilor;
17.SR-EN-ISO 9001 sau echiv pentru constr, repar, intretinere, moderniz drumuri;
18. SR-EN-ISO 14001 sau echiv;
19. F 14 - subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform cap III din fisa de date a achizitiei si indicatiilor operatorului SEAP. Elem repetitiv e pretul; O singura runda; Of nu pot vedeea cea mai buna of; Of nu pot vedea nr. de participanti
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 11:00
Locul: Sala de sedinte a a Municipiului Onesti, B-dul Oituz, nr. 17, parter.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor cu imputernicire valabila si copie dupa CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica.Corespondenta dintre operatorii economici si autoritatea contractanta pana la depunerea ofertelor se va realiza prin fax si/sau posta.Corespondenta pana la depunerea ofertelor se va realiza astfel: - orice comunicare, solicitare, informare, notificare, etc., se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona ? In atentia Biroului Achizitii Publice), iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.Procesul verbal de deschidere al ofertelor se va transmite prin fax la sediile tuturor ofertantilor din cadrul procedurii (la nr. de fax precizat de ofertanti in formularul de informatii generale solicitat la Cap. IV din prezenta fisa).Corespondenta dintre autoritatea contractanta si ofertantii din cadrul procedurii pe parcursul etapei de evaluare a ofertelor se va realiza prin fax, respectiv posta.OFERTANTII VOR LUA TOATE MASURILE NECESARE PENTRU CA NUMERELE DE FAX DECLARATE SI CONTUL DE ACCES CREAT PE SEAP SA FIE FUNCTIONALE PE TOATA PERIOADA PROCEDURII DE ATRIBUIRE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul Oituz, nr.17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2011 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer