Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII STRAZI SI TROTUARE


Anunt de participare numarul 15070/18.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL NUCET (Primaria Orasului Nucet)
Adresa postala: str. Republicii, nr.8, Localitatea: Nucet, Cod postal: 415400, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Sirghie, Tel.0259339407, In atentia: SEAP, Email: [email protected], Fax: 0259339422
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII STRAZI SI TROTUARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: oras Nucet
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul consta in imbracarea strazilor si trotuarelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.1)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reparatii strazi si trotuare / lucrari de imbracare a strazilor si trotuarelor
Valoarea estimata fara TVA: 420.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare - 3.500 lei/Ron-garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea adjudecata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-lichiditati la caseria autoritatii contractante sau cu OP in contul: RO10TREZ08021360250XXXXX, deschis la Trezoreria Stei, cod fiscal: 4687200, jud.Bihor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-societate comerciala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea:
-declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea,
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei asigurarilor sociale de stat.
Documentele care dovedesc inregistrarea:
-copie dupa Certificatul de Inregistrare;
-copie dupa Actul Constitutiv al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare:
Situatia financiara:
-a)-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani;
-b)-lichiditate generala;
-c)-solvabilitate patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-a)-valoarea minima impusa - 500.000 lei/Ron-b)-peste 90%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea generala a ofertantului;
-lista cuprinzand utilajele din dotare;
-experienta similara;
-certificarea sistemului calitatii;
-lista cuprinzand subcontractantii cu o pondere peste 10% in indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2007 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-comisia de licitatie, - conducatorul autoritatii contractante, - reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stapropoleus, nr. 6, sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3114641, Email: [email protected], Fax: 021 3114642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ORADEA - Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Parcul Traian , nr. 10, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410003, Romania, Tel.0259 426881, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-se exercita in termen de 10 zile de la comunicarea deciziei Consiliului National de solutionare a Contestatiilor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORAS NUCET / serviciul urbanism
Adresa postala: str. Republicii, nr. 8, jud. Bihor, ,Localitatea: Nucet, Cod postal: 415400, Romania, Tel.0259 339407, Email: [email protected], Fax: 0259 339422
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2007 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer