Licitatie Publica - Reparatii subansamble pentru utilaje de cariera
Anunt de participare (utilitati) numarul 120968/11.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia: Bataiosu Constantin, telefon - 0374171120, 0374171127, fax- 0253 222015, e-mail - [email protected], Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii subansamblepentru utilaje de cariera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire si reconditionare componente uzate la subansamblepentru utilaje de cariera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala - 22 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 182, 390RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungire-suplimentare contract cu maxim 1/3 din cantit.initiala conform HG925/2006art6pct6.3(c)
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: lot 1 - 350 lei; lot 2 ? 350 lei;lot 3 ? 300 lei; lot 4 ? 1500 lei; lot 5 ? 130 lei. Garantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prez.declaratii pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180-181 din OUG 34/2006.Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatul constatator si Certificat de inregistrare, emise de Of. Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Respectivele acte se pot depune si in copie lizibila semnata si stampilata , ,in conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din OUG 34/2006Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prez.in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant financiar-contabil la 30.06.2010 sau 31.12.2010, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar-contabil precum si orice alte documente legale edificatoare-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3ani : minima, in lei/lot: pentru lotul nr. 1 - 35000 lei; pentru lotul nr. 2 ? 35000 lei;pentru lotul nr. 3 ? 30000 lei; pentru lotul nr. 4 ? 150000 lei; pentru lotul nr. 5 ? 13000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara: in ultimii 3 ani cel putin un contr.pentru servicii de executie-reparatie subansamble pentru utilaje de cariera sau subansamble similare in val. minima: pentru lotul nr. 1 - 17500 lei; pentru lotul nr. 2 ? 17500 lei;pentru lotul nr. 3 ? 15000 lei; pentru lotul nr. 4 ? 75000 lei; pentru lotul nr. 5 ? 6500 lei.
-principalele servicii in ultimii 3ani, confirm sau declaratie proprie-una sau mai multe recomandari, semnate de directorii si directorii tehnici de la beneficiarii unde au avut loc reparatiile.Se accepta de asemenea, certificate (documente) constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractanti eliberate de catre autoritatile contractante in temeiul HG 925/2006, art. 97.1.-resurse tehnice: ofertantii vor prezenta obligatoriu lista cu echipamentul tehnic, utilajele, dotarile-Declaratie cu dotarile tehnice specifice ? formularul 12 H.-efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3ani: Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? formularul 12 I;
-certificare a sistemului calitatii: Conform prevederilor legale, se va prezenta o certificare ISO 9001 sau similara a sistemului de management al calitatii pentru categoria de servicii care sunt ofertate sau documente care sa ateste ca operatorul economic asigura un nivel corespunzator al calitatii-certificat de mediu: Se va prezenta un certificat (autorizatie) de mediu sau o declaratie pe proprie raspundere
-subcon tractanti, conform formularului 22 din Fisa de date(lista cu subcontractanti, daca este cazul, insotite de acordurile de subcontractare semnate)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2011 11:00
Locul: sediul SNLO Targu-Jiu, etaj 3, Departamentul Achizitii Publice - Sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CompartimentulLegislatie al SOCIETATATIINATIONALE A LIGNITULUI SA Targu-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, jud. Gorj, Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. 0374171177, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2011 16:26