Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii tamburi actionare si liberi pentru utilaje si TMC-uri


Anunt de participare (utilitati) numarul 94198/15.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel.0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia: Bataiosu Constantin, telefon - 0374171120, 0374171127, fax- 0253 222015, e-mail - [email protected], Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii tamburi actionare si liberi pentru utilajesi TMC-uri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuirea si reconditionarea componentelor uzate ale tamburilor de actionare si tamburilor liberi sau de intindere care echipeaza benzile transportoare de pe utilaje sau transportoarele de mare capacitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala - 48 buc. (conform Anexei A din documentatia de atribuire)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 101, 998RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prel-suplim contr max1/3cantit initHG925art6pct6.3(c)sit de care s-a tinut cont la stab val estim
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.03.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.in lei/lot: lot nr.1, 2si15500;lot nr.3si14400;lot nr.4, 18si19600;lot nr.54000;lot nr.6, 7si870;lot nr.9, 13si16200;lot nr.10, 11si12100;lot nr.175000.Gar.buna exec.10%din val.contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata-cu desemnarea unui lider-fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta declaratii pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180-181 din OUG 34/2006 si/sau cazier judiciar/certif. echivalent
Pers. juridice romane vor prezenta Certif. constatator si Certif. de inreg., emise de Of. Registrului Comertului de pe langa Cam.de Comert si Ind. Nationala sau Teritoriala
Pers.juridice/fizice straine vor prez.doc.edif.care sa dovedeasca o forma de inreg./atestare ori apart.din punct de vedere prof., in conf.cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Doc. vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant financiar-contabil la 31.12.2009 sau 30.06.2009
-scrisoare de bonitate de la banci sau de la societatirecunoscute de audit financiar-contabilprecum si orice alte documente legale edificatoare-cifra medie anuala depe ultimii 3ani, minima, pentru loturile nr. 1, 2 si 15 50.000 lei; pentru loturile nr. 3 si 14 40.000 lei;pentru loturile nr. 4, 18 si 19 60.000 lei; pentru lotul nr. 5 400.000 lei; pentru loturile nr. 6, 7 si 8 7.000 lei; pentru loturile nr.9, 13 si 16 26.000 lei; pentru loturile nr. 10, 11 si 1215.000 lei; pentru lotul nr. 17580.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale
-experienta similara: in ultimii 3 ani cel putin un contr.pentru servicii de executie-reparatie piese de schimb pentru utilaje de cariera sau subansamble similare in val. minima: pentru loturile nr. 1, 2 si 15 25.000 lei; pentru loturile nr. 3 si 14 20.000 lei;pentru loturile nr. 4, 18 si 19 30.000 lei; pentru lotul nr. 5 200.000 lei; pentru loturile nr. 6, 7 si 8 3.500 lei; pentru loturile nr.9, 13 si 16 13.000 lei; pentru loturile nr. 10, 11 si 12 7.500 lei; pentru lotul nr. 17 290.000 lei.
-minim2 recomandari
-lista cu echipamentele tehnice
-lista principalelor servicii prestate in ultimii3ani
-efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3ani
-certificare a sistemului calitatii-certificat de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
19329
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2010 10:00
Locul: sediul SNLO Targu-Jiu, etaj 3, Departamentul Achizitii Publice -Secretariat-Sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CompartimentulLegislatie al SOCIETATATIINATIONALE A LIGNITULUI SA Targu-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, jud. Gorj, Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0374171177, Fax: 0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2010 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer