Licitatie Publica - Reparatii tip LN 4 mori carbune si benzi redller bloc energetic nr. 7 si bloc energetic nr. 8
Anunt de participare (utilitati) numarul 70995/21.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: VERONA DALRI, Tel.0351403462, In atentia: Serviciului Achizitii - cod 5.2.1, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii tip LN 4 mori carbune si benzi redller bloc energetic nr. 7 si bloc energetic nr. 8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: S.E. Isalnita, str. Mihai Viteazul nr. 101, jud. Dolj, localitatea isalnita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatia tip LN 4 mori carbune si benzi redller bloc 7 si bloc energetic nr. 8
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt mentionate in Listele cu cantitati de lucrari - Anexa 1 a si Anexa 1 b - aferente caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 352, 506.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :27.000 leiGarantia de buna executie 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC CEN SA Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Achizitorul pune la dispozitia prestatorului materiale in valoare de 2633699, 34 lei
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind neincadrarea in una din situatiileprevazutela art. 181 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, Declaratia privind eligibilitatea - formular 5, Declraratia privind calitatea de participant ; Certi.de inreg. emis de Of. Reg. Comertului de pe langa Camera de Comert si Ind. Nat. sau Terit., Doc. care doved.o forma de inreg. / atest.ori apart.d.p.d.v. profes. Certif.const.priv.indepl.oblig. exig.de plata a impoz. si taxelor catre stat prec.si a contrib.pt. asig. soc. de stat; Nota: Autorit.contr. isi rez. dreptul de a exclude op.econ.care nu si-au indepl. oblig. exig. de plata a impoz. si taxelor catre stat, prec.si a contrib. pt. asig. soc. de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente;Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip. serv. prest. in ultimii 3 ani, continand val., perioade de ex., beneficiari; Prestarea serv. se confirm. prin prez. PV de receptie; recomandari (certificari de buna executie) pentru cele mai importante prestari de servicii;Inf. ref. la studiile, preg. prof. si calif. pers. de conducere precum si ale pers. resp. ptr. prest. serv.; decl. privind efect. medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Decl. ref. la utilajele, instal. echip. tehn. ptr. indepl. contr. de prestari servicii; doc. care confirma ca execut. serv. are sist. de management al calitatii certificatde catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent; lista cu subcontr. proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontr. si specializ. acestora;
NOTA Prestatorul serviciului trebuie sa aiba capacitatea necesara pentru a efectua lucrari de reparatii tip LN 4 la cel putin 2 mori si 2 benzi redller in cadrul aceluiasi timp de lucru
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 2 runde de participare.Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie obligatoriu sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2009 13:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2009 14:30
Locul: Sediul SC CEN Craiova SA, Sala de Licitatii, etaj 3, str. Unirii, nr. 147, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CEN SA Craiova
Adresa postala: str. Unirii nr. 147, localitatea Craiova, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351/403315, Fax: 0251/594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2009 11:16