Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii tip LN3 si LN4 la morile de tip MVC 75 aferente cazanelor de 525 t/h – S.E. Craiova II


Anunt de participare (utilitati) numarul 101304/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Punct(e) de contact:  Verona Dalri, Tel. 0351403462, In atentia:  Serviciului Achizitii , cod 5.2, Email:  [email protected], Fax:  0251594837; 0251/418466; 0351/403306, Adresa internet (URL):  www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii tip LN3 si LN4 la morile de tip MVC 75 aferente cazanelor de 525 t/h – S.E. Craiova II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: S.E. Craiova II, str. Bariera V?ii nr. 195, localitatea Craiova, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 594, 606.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual. Val.contr. subsecvent pentru primul an va fi ferma si nemodifi.(in lei) pentru o perioada de 12 luni . Pentru anii urmatori val. contr. subsecvente se va negocia prin reofertare la inceputul fiecarui an de prestatie, cu incadrarea in indicele de inflatie prognozata se realiza in anul de derulare al contr. subsecvent si in limita val. aprobate BVC achizitor . Estimare anuala 648651.7 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta ?reparatiile de tip LN 3 si LN 4 la morile de carbuneaferente cazanului nr. 1 si cazanului nr. 2 de la S.E. Craiova II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform contractelor subsecvente acordului cadru ce vor fi incheiate pe durata valabilitatii acestuia si in limita valorii din Bugetul de Venituri si Cheltuieli aprobat pentru achizitor, corespunzator anului de derulare
Valoarea estimata fara TVA: 2, 594, 606.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare:   26000 lei ; Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC CEN SA Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Achizitorul pune la dispozitia contractantului furnitura (pentru primul contract subsecvent ?heiat ?anul 2010) ?valoare de 2.440.723, 92 lei (fara TVA) conform anexelor 2 si 2 a aferente caietului de sarcini
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea – cf. formular 5; Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG 34/2006 – cf. formular 6;Certificat de ?egistrare  si certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Documente care dovedesc o forma de ?egistrare / atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional.  Certificat constatator privind ?eplinirea obligatiilor  exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asig. sociale de stat; Declaratie privind calitatea de participant la procedura- cf. formular 7; (autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica ofertantii care nu si-au ?eplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat)Nota:   In locul doc. de calif. solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru : Declaratie pe proprie raspundere  privind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A  ? cazul ?care opteaza pentru prezentarea formularului  A (?otit de anexa 1A ) va trebui sa prezinte si Declaratia privind calitatea de participant la procedura – conform formular 7
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale – conform formular 8; Ultimul bilant contabil audiat potrivit legii, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate ?ultimii 3 ani (cf. formularul 9) contin? valori,   perioade de executie, beneficiari insotita de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar. Certificarile de buna executie se confirma prin  prezentarea de documente constatatoare conform art.97¹din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare; Serviciile similare constau ?reparatii la mori de carbune aferente cazanelor de abur sau apa fierbinte; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru ?eplinirea contractului; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Declaratie ref. la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune op. ec. pentru ?eplinirea corespunzatoare a contr.; Documente emise de organisme acreditate, care confirmaca executantul are certificarea sistemului calitatiide catre un organism de certificare acreditat ?tara sau ?strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 ; SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent); Informatii privind proportia ?care contractul urmeaza sa fie ?eplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare.Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie obligatoriu sa fie ?egistrati ?SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 14:00
Locul: Sediul SC CEN Craiova SA, Sala de Licitatii, etaj 3, str. Unirii, nr. 147, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala:  str. Brestei,   nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418612, Fax:  0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CEN SA Craiova
Adresa postala:  str. Unirii nr. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Tel. 0351/403365, Fax:  0351/418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer