Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii tip LN4 (RK) si LN3(RC) mori carbune si benzi Redller bloc energetic nr.7 si bloc energetic nr. 8


Anunt de participare (utilitati) numarul 96105/17.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Verona Dalri, Tel.0351403462; 0351/403343, In atentia: Serviciului Achizitii - cod. 5. 2, Email: [email protected], Fax: 0251594837; 0251/418466; 0351/403306, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii tip LN4 (RK) si LN3(RC) mori carbune si benzi Redller bloc energetic nr.7 si bloc energetic nr. 8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: S.E. Isalnita, str. Mihai Viteazul nr. 101, jud. Dolj, localitatea Isalnita.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 14, 923, 006.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual . Val. contr. subsecvent pentru primul an va fi ferma si nemodific. (in lei) pentru o perioada de 12 luni .Pentru anii urmatori val. contr. subsecvente se va negocia prin reofertare la inceputul fiecarui an de prestatie, cu incadrarea in indicele de inflatie prognozat a se realiza in anul de derulare al contr. subsecvent precum si in limita val. aprobate in BVC al achizitorului
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in reparatiile de tip LN 3(RC) si LN 4 (RK) la morile de carbune si benzile Redller aferente blocului energetic nr. 7 si blocului energetic nr. 8 de la S.E. Isalnita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform contractelor subsecvente acordului cadru ce vor fi incheiate pe durata valabilitatii acestuia si in limita valorii din Bugetul de Venituri si Cheltuieliaprobat pentru achizitor, corespunzator anului de derulare.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 923, 006.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 150000 lei; Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale SC CEN SA Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Achizitorul pune la dispozitia contractantului furnitura (pentru primul contract subsecvent incheiat in anul 2010) in valoare de 6.507.816, 40 lei (fara TVA) cf anexelor CS :6a si6b Mori carbune si benzi Redller LN4 (RK)si6a` si 6 b` - Mori carbune si benzi Redller LN3 (RC)
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea cf. formular 5;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cf. formular 6;
Certificat de inregistrare si certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asig. sociale de stat;Declaratie privind calitatea de participant la procedura cf. formular 7 (autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat)Nota: In locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru :
Declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular AIn cazul in care opteaza pentru prezentarea formularuluiA (insotit de anexa 1A ) va trebui sa prezinte si Declaratia privind calitatea de participant la procedura conform formular 7
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale conform formular 8;
Bilantul contabil din anul 2008 vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (se va completa Formularul 9) continand valori, perioade de executie, beneficiari insotita de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Certificarile de buna executie se confirma prinprezentarea unor procese verbale de receptie la terminarea serviciilor; documente constatatoare conform art.97¹din HG 925/2006 modificata prin HG nr. 834/2009 ; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului; Declaratie pe proprie raspundere ca executantul serviciului are capacitatea necesara pentru a efectua reparatii tip LN 3 si LN 4 la cel putin 4(patru) mori si 4(patru) benzi Redller in cadrul aceluiasi timp de lucru; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului(conform formular 11); Documente emise de organisme acreditate, care confirmaca ofertantul are certificarea sistemului calitatiide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 ; SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent); Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (conform formular 10)SAUIn locul documentelor de calificare privind capacitatea tehnicasolicitate mai sus ofertantii pot opta pentru :
Declaratie pe proprie raspundereprivind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare.Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie obligatoriu sa fie inregistrati in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2010 14:00
Locul: Sediul SC CEN Craiova SA, Sala de Licitatii, etaj 3, str. Unirii, nr. 147, Craiova, Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Un exemplar din desenele ce fac parte din documentatia de atribuire se pot obtine gratuit in urma unei solicitari scrise din partea operatorului economic, totodata transmitind si adresa de e-mail unde pot fi transmise aceste desene.La adresa de e-mail a operatorului economic, autoritatea contractanta va transmite link-ul unde vor fi stocate fisierele. Informatii suplimentare se pot obtine de la Serv. Achizitii: tf. 0351/403462; 0351/403343.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala: str. Brestei, nr. 12, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251/418612, Fax: 0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostintade catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CEN SA Craiova
Adresa postala: str. Unirii nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351/403315, Fax: 0251/594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer