Licitatie Publica - Reparatii transmisii hidraulice TH2, reductoare inversoare RI 12 (NG 1200/2), turbosuflante VTR 250 si turbosuflante TS 4 (LAG 46-20).
Anunt de participare (utilitati) numarul 53359/24.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA PAIU, Tel.021/311.70.84, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Serv. Investitii: Carmen POPESCU, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii transmisii hidraulice TH2, reductoare inversoare RI 12 (NG 1200/2), turbosuflante VTR 250 si turbosuflante TS 4 (LAG 46-20).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediul firmei reparatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 705, 000 si 3, 844, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contr subsecvente la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii transmisii hidraulice TH2, reductoare inversoare RI 12 (NG 1200/2), turbosuflante VTR 250 si turbosuflante TS 4 (LAG 46-20).
LOT 1 - Turbosuflanta TS 4 pentru MD la LDE 2100 CP
LOT 2 - Turbosuflanta VTR 250 pentru MD la LDH 1250 CP
LOT 3 - Transmisie hidraulica TH 2 la LDH 1250 CP
LOT 4 - Reductor inversor RI 12 la LDH 1250 CP.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.1)
50221100-1-Servicii de reparare si de intretinere a cutiilor de transmisie ale locomotivelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 Reparare turbosuflanta TS 4 pentru MD la LDE 2100 CP: minim 5 buc. maxim 20 buc.
LOT 2 - Reparare turbosuflanta VTR 250 pentru MD la LDH 1250 CP: minim 5 buc. maxim 20 buc.
LOT 3 - Reparare transmisie hidraulica TH 2 la LDH 1250 CP: minim 5 buc. maxim 30 buc.
LOT 4 - Reparare reductor inversor RI 12 la LDH 1250 CP: minim 5 buc. maxim 30 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 705, 000 si 3, 844, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.07.2008 pana la 30.10.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar particip: 38.500 lei, sau pe loturi: Lot 1- 5.000 lei, Lot 2 2.500 lei, Lot 3 19.000 lei, Lot 4 12.000 lei; Gar. buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligibDecl privind neincadrarea in sit prev art. 181Certif de atestare fiscala priv achitarea oblig exigibile catre bugetul de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil
- declaratie privind cifra medie de afaceri- capacitatea financiara a ofertantului
- informatii privind bonitatea ofertantului
- informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a princip serv prestate in ultimii 3 ani, 2 recomandari- decl pe proprie rasp ref la echip tehnice si la masu aplic in ved asigu calitatii, - certif sau alte doc care sa ateste conformit serv;Ofertantii persoane juridice romane Certificat AFER, Ofertantii persoane juridice straine Agrement Tehnic eliberat de AFER, - Decl pe propria rasp ref. la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996
- certif de calitate ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SASI 15/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA SNTFC, la ac.val. se adauga TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2008 12:00
Locul: BRM str. Piata Presei Libere nr.1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNCS
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.28/122.961, Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 17:35