Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii vehicule si echipamente din dotarea unitatii 4 pachete


Anunt de participare numarul 78954/02.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii vehicule si echipamente din dotarea unitatii 4 pachete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 41 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 565, 546.22 si 3, 552, 941.18RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2009 5 luni, 2010 12 luni, 2011 12 luni, 2012 12 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru fiecare pachet se va incheia un acord-cadru. Pentru fiecare acord-cadru se va incheia cate un contract subsecvent pe an pentru reparatii vehicule si echipamente din dotarea unitatii. Contractele de achizitie publica subsecvente acordului-cadru se vor incheia pentru cate un exercitiu bugetar anual.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pachet2 Tractoare si remorci: 51 pozitii;Pachet 3 Turisme speciale: 17 pozitii;Pachet 4 Autovehicule de provenienta straina: 11 pozitii;Pachet 6 Utilaje de provenienta straina: 13 pozitii
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 565, 546.22 si 3, 552, 941.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Pachet 2 3.500 lei;Pachet 3 800 lei;Pachet 4 1.500 lei;Pachet 6 2.500 leiGarantia de buna executie 5 % din valoarea contractelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va prezenta Acord de Asociere (Formular B1).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (original) Completare Formular nr. 12A , Declaratie privind incadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2005 Formular nr. 12B, Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 12C, Certificatul de atestare fiscala , Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice , Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Autorizatie tehnica emisa de RAR .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilant contabil la 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pachet 2-400.000 lei, 95.693, 78 euro, 1 euro=4, 18 leiPachet 3-100.000 lei, 23.923, 44 euro, 1 euro=4, 18 leiPachet 4-150.000 lei, 35.885, 17 euro, 1 euro=4, 18 leiPachet6-350.000 lei, 83.732, 06 euro, 1 euro=4, 18 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat - ISO 9001 (echivalent) sau dovada ca este in curs decertificare
Lista cuprinzand subcontractantii, (completare Formular nr. 12 G) acordurile de subcontractare,
Experienta in realizarea cu succes in ultimii 3 ani a minim 2 contracte similare.Contractele similare trebuie sa fie pentru servicii de reparare a vehiculelor si a echipamentelor aferente celor cuprinse in pachetul pentru care se prezinta oferta.Prezentarea a cel putin 2 recomandari pentru contracte similare realizate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditii minime: Resurse tehnice: -strung min 1-aparat min 1-trusa scule mecanic-automin 3-trusa scule lacatusarie min 2-trusa tinichigerie-vopsitorie min 2-dispozitiv verificat electromotoare min 1-banc centricubare pompe injectie si injectoare min 1-dispozitiv rectificare arbore cotit min 1Resurse umane : -inginer (subinginer) auto min1-maistru min 1-mecanic-auto min 3-electrician min 1-strungar min 1-tinichigiu-vopsitor min1-lacatus mecanic min 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2009 11:00
Locul: Administratia Domeniului Public Sector 2- Sos. Electronicii nr.44, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia este atasata integral la prezentul anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau Justitie
Adresa postala: Adresa CNSC: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic ADP Sector 2
Adresa postala: Sos.Electronicii, nr.44, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel.0212527712, Email: [email protected], Fax: 0212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2009 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer