Licitatie Publica - Reparatii vehicule si echipamente din dotarea unitatii 6 pachete
Anunt de participare numarul 54596/05.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii vehicule si echipamente din dotarea unitatii 6 pachete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: LA SEDIUL PRESTATORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 665, 000 si 5, 495, 378.15RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PACHET 1 - RABA SI SAVIEM: 31 pozitii; PACHET2 - TRACTOARE SI REMORCI: 51 pozitii; PACHET 3 - TURISME SPECIALE : 17 pozitii; PACHET 4 - AUTOVEHICULE DE PROVENIENTA STRAINA: 11 pozitii ; PACHET 5 - UTILAJE DE CONSTRUCTII: 8 pozitii; PACHET 6 UTILAJE DE PROVENIENTA STRAINA: 13 pozitii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PACHET 1 = 31 AUTOVEHICULE; PACHET 2 = 24 TRACTOARE SI 26 REMORCI; PACHET 3 = 17 AUTOVEHICULE; PACHET 4 = 11 AUTOVEHICULE; PACHET 5 = 3 AUTOVEHICULE SI 5 UTILAJE; PACHET 6 = 5 AUTOVEHICULE SI 8 UTILAJE
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 665, 000 si 5, 495, 378.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, OP, FILA CEC, CASIERIA UNITATII; Pachet 1 6.000 lei; Pachet 2 2.500 lei; Pachet 3 1.450 lei; Pachet 4 1.000 lei; Pachet 5 3.000 lei; Pachet 6 1.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractant, conform art. 44, 45/OUG 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Acord cadru pentru fiecare pachet cu un singur operator economic, cu reluarea competitiei. Fiecare contract subsecvent se incheie pe o perioada de 12 luni, cu posibilitatea incheierii unui act aditional la inceputul anului bugetar pentru confirmarea surselor bugetare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (original)-Formular 12A; Declaratie privind incadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2005(original)-Formular 12B; Declaratie privind calitatea de participant la procedura(original)-Formular 12C; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat: Certificatul de atestare fiscala (emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice)(original), Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice (emis de Primarie-Directia de Impozite si Taxe Locale)(original); Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri-Formular B2;bilant contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie tehnica (valabila la data depunerii ofertei), emisa de RAR pentru serviciile pe care le executa si pentru care isi asuma responsabilitatea; ISO 9001 sau echivalent; Fisa de informatii generale-Formular B2; Lista cuprinzand subcontractantii-Formular 12 G; Fisa/fisedeinformatiiprivindexperienta similara-Formular B3. (Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respective, procesul verbal de receptie si contractul de prestarii de servicii ( copii)); 2 recomandari; Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-Formular 12H; Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului-Formular 12I;Obligatii contractuale in desfasurare-Formular nr 10; Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Formularnr. 12E.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: 10 RON LA CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2008 12:00
Locul: SOSEAUA ELECTRONICII NR.44 SECTOR 2 , BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICARE OFERTANT POATE PARTICIPA LA DESCHIDERE, PRIN IMPUTERNICITI.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SI CURTEA DE APEL
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641; 3404642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR SI CURTEA DE APEL - 10 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTAIL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC ADP SECTOR 2
Adresa postala: SOS. ELECTRONICII NR.44, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 023254, Romania, Tel.2527789/221, Fax: 2527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2008 09:48