Licitatie Publica - REPARETII CAPITALE SI COMSTRUCTIE ADAPOST NOU
Anunt de participare numarul 81211/30.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA PENTRU SUPRAVEGHEREA SI PROTECTIA ANIMALELOR
Adresa postala: Bulevardul Theodor Pallady, nr. 262, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032267, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Ogrinjea, Tel.021/3129555, Email: [email protected], Fax: 021/3129555, Adresa internet (URL): www.aspa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADMINISTRATIA PENTRU SUPRAVEGHEREA CAINILOR FARA STAPAN
Adresa postala: STRADA SELARI, NR. 2-4, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030069, Romania, Punct(e) de contact: ADMINISTRATIV, Tel.0213129510, In atentia: OGRINJEA CATALIN, Email: [email protected], Fax: 0213129510
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE SUBORDONATA CONSILIULUI GENERAL AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Activitate (activitati)
Altele: MONITORIZAREA CAINILOR FARA STAPAN
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARETII CAPITALE SI COMSTRUCTIE ADAPOST NOU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: BAZA ASCSB DIN ORASUL MIHAILESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUCTIE ADAPOST NOU SI REPARATIE HALA EXISTENTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 REPARATII CAPITALE HALE PENTRU ADAPOST CAINI, RETELE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE
Lot 2 CONSTRUCTIE ADAPOST NOU PE O SUPRAFATA DE TEREN LIBERA.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.09.2009 pana la 28.02.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARELOTUL 1 REPARATII CAPITALE 5000 LEILOTUL 2 CONSTRUCTIE ADAPOST NOU 35000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI PENTRU FIECARE LOT IN PPARTE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCICIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
INFORMATII GENERALEDECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
CERTIFICATELE FISCALE ELIBERATE DE DGFPT SI DITL VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE PENTRU ANUL 2006, 2007, 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICATE PRIN CARE SE ATESTA RESPECTAREA STANDARDELORDE ASIGURARE A CALITATII ISO 9001 SAU ECHIVALENT
CERTIFICATE CARE CONFIRMA ASIGURAREA CORESPUNZATOARE A CALITATII/PROTECTIEI MEDIULUI ISO 14001 SAU ECHIVALENT
CERTIFICATE CARE CONFIRMA ASIGURAREA CORESPUZATOARE AL SANATATII SI SECURITATII OCUPATIONALE ISO 18001 SAU ECHIVALENT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru lotul unu reparatii capitale se va prezenta un singur contract de lucrari similar, efectuat in ultimii 5 ani, avand valoarea minima impusa in suma de 100000 lei fara TVA, recomandari din partea beneficiarilor, cu date de contact valide, precum si un proces verbal de receptie preliminara si finala pentru lucrarea la care face referire contractul.Pentru lotul doi constructie adapost nou se va prezenta un singur contract de lucrari similar, efectuat in ultimii 5 ani, avand valoarea minima impusa in suma de 500000 lei fara TVA, recomandari din partea beneficiarilor, cu date de contact valide, precum si un proces verbal de receptie preliminara si finala pentru lucrarea la care face referire contractul.-Sa prezinte minim 3 recomandari de la beneficiari cu date de contact.- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiSe va prezenta dotarea privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile din dotarea prestatorului, care se vor utiliza pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2009 12:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2009 13:30
Locul: STR. SELARI, NR. 2-4, SECTOR 3, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IN BAZA UNEI DELEGATII A OFERTANTULUI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104642, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC, CONTENCIOS SI RESURSE UMANE
Adresa postala: STR. SELARI, NR. 2-4, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030069, Romania, Tel.0213129555, Fax: 0213129555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2009 12:44