Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Restaurare si punere in valoare zona istorica si culturala Curtea Domneasca din Piatra Neamt ? prin reabilitarea, dotarea si punerea in valoare a sitului si cladirilor de patrimoniu: Muzeul de Etnografie, Muzeul de Arta, Teatrul Tineretului, Turnul Clopo


Anunt de participare numarul 102292/18.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  RO-610101, Romania, Punct(e) de contact:  Neculai Munteanu, Tel. 0233218991, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0233215374, Adresa internet (URL):  http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Restaurare si punere in valoare zona istorica si culturala Curtea Domneasca din Piatra Neamt ? prin reabilitarea, dotarea si punerea in valoare a sitului si cladirilor de patrimoniu: Muzeul de Etnografie, Muzeul de Arta, Teatrul Tineretului, Turnul Clopotnita, Ruinele beciului si ruinele zidului de incinta ale Curtii Domnesti si Muzeul aferent?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Piatra Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
restaurarea si punerea in valoare a zonei istorice si culturale Curtea Domneasca din Municipiul Piatra Neamt ? prin reabilitarea, dotarea si punerea in valoare a sitului si cladirilor de patrimoniu: Muzeul de Etnografie, Muzeul de Arta, Teatrul Tineretului, Turnul Clopotnita, Ruinele beciului si ruinele zidului de incinta ale Curtii Domnesti si Muzeul aferent
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiectului tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 21, 795, 919RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare - 200.000 rongarantiei de buna executie ? 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contributia municipiului Piatra Neamt ? 2%; FEDR ? 98% POR 2007 ? 2013, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de Interventie 5.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti / Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
pentru candidat / candidati asociati: Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006, Certificate de atestare fiscala valabile la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat/ bugetullocal, Calitatea de participant la procedura. In cazul candidatilor straini - documentele cu traducere legalizatain limba romana.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
pentru candidat / candidati asociati: certificat emis de MCC, pentru desfasurareaactivitatilor de executie lucrari in domeniul monumentelor istorice, valabile;extras din Registrul operatorilor economici din domeniul protejarii monumentelor istorice, emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator emis de ORCvalabil, Certificat unic de inregistrare emis de ORC.
Persoane juridice /fizice straine - documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;copii ale blilanturilor contabile pe ultimii 3 ani ( 2007, 2008 si 2009 ), vizate si inregistrate de catre organe competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv, conform bilantului contabil, declaratie bancara, ca dispunesau are acces la lichiditati, linii de credit, sau alte resurse financiare pentru proiectul pentru care se depune oferta, pentru o suma de cel putin 1.000.000 lei . In cazul unei asocieri , aceasta cerinta poate fi indeplinita cumulativ.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009): min. 40.000.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari consolidare, restaurare cladiri, monumente istorice, care sa cuprinda urmatoarele lucrari : de consolidare cladiri monumente istorice; de arhitectura cladiri monumente istorice, de restaurare componente artistice ( interioare si exterioare ) cladiri monumente istorice, de instalatii cladiri monumente istorice, Declaratie privind echipamentele : Un laborator autorizat de analize si verificare a activitasii in constructii, avand minim gradul III, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare; Un laborator autorizat si acreditat de analize si incercari in activitatea de restaurare, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului, personalul propus trebuie sa aiba minim 8 ani activitate efectiva in domeniul monumentelor istorice si sa acopere cel putin urmatoarele functii : Sef santier atestat MCC;
Specialist / expert atestat MCC in executia de lucrari ? specialitatea ? restaurare arhitectura monumente istorice;specialist / expert atestat MCC in executia de lucrari de inginerie consolidare structuri istorice;Specialist / expert atestat MCC in executia de lucrari instalatii monumente istorice, Specialist / expert atestat MCC in executia de lucrari restaurare decoratii piatra, structura;Specialist / expert atestat MCC in executia de lucrari restaurare metal;Specialist / expert atestat MCC in executia de lucrari restaurare lemn;Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRT;Responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ atestat ISC, Responsabil protectia muncii, autorizat ;se vor prezenta: CV- uri, copii diplome, atestate, autorizatii si certificate profesionale obtinute si mentionate in CV., declaratie de disponibilitate , copii contracte de munca sau colaborareObligatii privind conditiile de munca si protectia muncii, Standarde SA 8000:2001, SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001:2005, OHSAS 18001, sau echivalent pentru executie , Informatii privind subcontractantii / asociatii, Angajament privind asigurarile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari consolidare, restaurare cladiri, monumente istorice, in valoare de minim 7.500.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Conform Ordinului nr. 51/2009, art. 1
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
in ordinea descrescatoare a mediei cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) dar nu mai putin decat nivelul minim impus respectiv 40.000.000, 00 lei.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2010 10:00
Locul: Primaria Municipiului Piatra Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007 ? 2013, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de Interventie 5.1. -?Reabilitarea Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea /modernizarea infrastructurilor conexe?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda , nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax:  0234/514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Piatra Neamt
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610101, Romania, Tel. 0233/218 991 int 224, Email:  [email protected], Fax:  fax 0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer