Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RESTAURAREA ANSAMBLULUI MONUMENT ISTORIC PARC CENTRAL S.BARNUTIU SI CAZINOU, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA


Anunt de participare numarul 110386/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala:  strada Motilor, nr. 3, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400001, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIA LUPEA, Tel. 0264/592588, In atentia:  ADRIAN RAULEA, Email:  [email protected], Fax:  0264/431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RESTAURAREA ANSAMBLULUI MONUMENT ISTORIC PARC CENTRAL S.BARNUTIU SI CAZINOU, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RESTAURAREA ANSAMBLULUI MONUMENT ISTORIC PARC CENTRAL S.BARNUTIU SI CAZINOU, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RESTAURAREA ANSAMBLULUI MONUMENT ISTORIC PARC CENTRAL S.BARNUTIU SI CAZINOU, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 604, 811.85 si 30, 123, 308.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 300000 lei si garantie de buna executie in cunatum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (Fondul European de Dezvoltare Regionala)Buget de statBuget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, cazier judiciar, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, fisa de informatii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009, 31.12.2008 si 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru anii 2007, 2008, 2009deminim 50.000.000 lei sau echivalent euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent, 14001 sau echivalent activitati: executie drumuri, alei, trotuare, etc., amenajare/ reamenajare spatii verzi , extindere si reabilitare retea iluminat, retele electrice;
reabilitare imobil si 18001 sau echivalent pentru activitati: executie drumuri, alei, trotuare, etc., amenajare/ reamenajare spatii verzi si
reabilitare imobile. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, declaratie privind subcontractantiie, acord de asociere, informatii privind dotarile, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului, Autorizare ANRE, autorizare pentru produsele livrate, Documente din care sa rezulte certificarea privind calitatea pentru fiecare produs(dotare urbana) ce urmeaza a fi furnizat, documente din care sa rezulte garantia aferenta fiecarui produs (dotare urbana) ce urmeaza a fi furnizata, Pentru materialul dendrologic furnizat se va prezenta certificatul de calitate emis de firma producatoare in baza documentului in camp
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indepl in ultimii 5 ani a unui/mai multe ctrcte prin care sa se fi executat(ctrcte insotite de p-v la terminarea lucrarilor, recomandari, etc.) lucrari sim celor cuprinse in caietul de sarcini, respectiv: exec drumuri, alei, trotuare, etc. amen/ reamen spatii verzi ext si reab retea iluminat public/ privat;reab imob ? cladiri monument istoric.Ofertantul(ofertant/asociat/subcontractant/tert sustinator) va face dovada disp de min urmat pers calif, astfel: a) Specialisti atest de Min Culturii si Patrimoniului Nat (MCC/MCPN/MCPN): 1. Sef de santier Specialist atest MCC/MCPN specialist in exec lucrari constr civ;2. Specialist atest MCC/MCPN in exec de lucrari de restaurare arhitectura monum ist;3. Specialist atest MCC/MCPN in exec de lucrari de inginerie in consolidare structuri ist;4.Specialist atest MCC/MCPN, in exec de lucrari de restaurare decoratii din mortar cu lianti pe baza de var hidraulic;5. Specialist Arhitect monum ist;b) Responsab ai constructorului: 6. Responsab Tehnic cu Executia (RTE), atestat ISC, MCPN in vederea urmaririi exec lucrarilor in timp, pt: constructii, rezistenta si inst7. Responsabil tehnic cu exec arhitect peisagist sau ing horticultor8. Responsab cu asig calit (CQ), atestat ISC;9. Responsab cu prot muncii, autoriz cf legii.10.Responsab Tehnic cu Executia: -pt iluminat (int si ext) atestat CAPI elib de CNRI.- pt inst electrice, atestat ANRE grupa III sau echiv.c) Ing calif: 11. Ing atestat in exec de lucrari civile;12. Ing atestat in executia de lucrari de drumuri;13. Ing atestat in execu?ia de lucrari electrice, cu autorizare ANRE;14. Inginer atestat in execu?ia de lucrari sanitare ?i termice;15.Inginer atestat in executia de lucrari gaz;16.Inginer cu experien?a in amenajari peisagistice ale spa?iilor verzi;17. Inginer cu experien?a in execu?ia de lucrari ale sistemelor de lumini;18.Inginer horticultor.Atestat ANRE- minim categ. B sau echiv pt ofertantul care executa efectiv lucrarile de iluminat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S89-133049 din 07.05.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 11:00
Locul: str. Motilor, nr. 3, municipiul Cluj Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa 1 - Poli de crestere
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala:  P-TA STEFAN CEL MARE, ,Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  48536, Romania, Tel. 0264593865, Email:  [email protected], Fax:  0264593865, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA A ACTULUI CARE SE CONTESTA.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICPIULUI CLUJ NAPOCA, BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  STR. MOTILOR, NR. 3, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  40001, Romania, Tel. 0264592588, Email:  [email protected], Fax:  0264431575, Adresa internet (URL):  www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2010 17:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer