Licitatie Publica - ?RESTAURAREA SI PUNEREA IN VALOARE A ZONEI ISTORICE SI CULTURALE CURTEA DOMNEASCA DIN MUNICIPIUL PIATRA NEAMT PRIN AMENAJARI URBANISTICE, AMENAJARI ALE CIRCULATIILOR PIETONALE SI CAROSABILE ? PASAJ AUTO SUBTERAN, PARCAJE SUBTERANE"
Anunt de participare numarul 115721/22.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: RO-610101, Romania, Punct(e) de contact: Neculai Munteanu, Tel. 0233218991, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0233215374, Adresa internet (URL): http: //www.primariapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice generale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?RESTAURAREA SI PUNEREA IN VALOARE A ZONEI ISTORICE SI CULTURALE CURTEA DOMNEASCA DIN MUNICIPIUL PIATRA NEAMT PRIN AMENAJARI URBANISTICE, AMENAJARI ALE CIRCULATIILOR PIETONALE SI CAROSABILE ? PASAJ AUTO SUBTERAN, PARCAJE SUBTERANE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Piatra Neam?
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea de pasaj auto subteran, parcaje subterane, in zona istorica si culturala Curtea Domneasca, amenajari urbanistice de amplificare a pietei monumentale Piata Libertatii, achizitie si montaj utilaje conform fiselor tehnice anexate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
42416000-5-Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.2)
42520000-7-Echipamente de ventilatie (Rev.2)
45223310-2-Lucrari de constructii de parcari subterane (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documenta?iei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 24, 505, 989RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
49 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare ? 245.000 leigarantiei de buna executie ? 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cofinantare, AM POR 2007 ? 2013, Axa prioritare 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
pentru ofertant/ ofertanti asociati /persoana care sustine ofertantul sau asocierea:
Declaratii privind eligibilitatea , conform art. 180/ O.U.G. nr. 34/2006pentru ofertant/ ofertanti asociati: Calitatea de participant la procedura , Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 /O.U.G. nr. 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 691 /O.U.G. nr. 34/2006
Certificate de atestare fiscala valabile la data deschiderii candidaturii, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local si de statIn cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetului . CUI emisde Oficiul Registrului Comertului ? prezentat in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; copii ale blilanturilor contabile pe ultimii 3 ani ( 2007, 2008 si 2009 ), vizate si inregistrate de catre organe competente, angajament bancar ferm in vederea asigurarii mijloacelor financiare pentru sustinerea executiei lucrarii, in valoare de minim 2.000.000 lei. In cazul unei asocieri , aceasta cerinta vafi indeplinita de catre lider.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009): -min. 45.000.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: o experienta similara pentru: lucrari de excavare in siturile arheologice, lucrari in situri arheologice(cercetarilor arheologice);lucrari de constructii/reabilitari de pasaje subterane, lucrari de constructii/ reabilitari drumuri si de poduri.
Autorizatii de sapatura arheologica de salvare eliberate de Ministerul Culturii, autorizatie in domeniul protejarii monumentelor istorice, Declaratie privind utilajele,
Lista minima de utilaje : Un laborator autorizat de analize si verificare a activita?ii in constructii, avand minim gradul II, in conformitate cu legislatia romaneasca in vigoare;macara 12, 5 to ? 18 to - 2 buc, autocamioane - 4 buc, buldoexcavatoare - 4 buc, autocisterna de stropit +autogudronator-1 buc, autogreder 2 buc, buldozer 1 buc, compactoare 4 buc, vibrofinisor si repartizator de beton -1 buc, repartizator asfalt -2 buc, excavatoare cu cupa >2 mc -2 buc, basculante >16t - 10 buc, trailer - 1 buc, gudronator - 1 buc, instalatie coloane forate dn 1080-1buc , placa vibranta 1 buc, demonstrate prin contract ferm sau prin detinere .Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere , Expert principal: Reprezentantul Antreprenorului ( manager de proiect): 2. Expert secundar - Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat grupa II (1, 2) ? drumuri si poduri si grupa XI- fundatii speciale;3. Expert secundar - Responsabil cu asigurarea calitatii AQ/CQ atestat ISC si auditori in domeniul calitatii atestati;4. Expert secundar - Responsabil SSM, autorizat conform legii.5. Specialisti autorizati pentru pentru sapaturi in situri arheologice si pentru montaj utilaje.6. Arheolog expert (minim 1), atestat de Ministerul Culturii.Experienta in domeniu, minim 5 ani.Lista furnizorilor pentru utilajele aferente lotului 2 si agremente tehnice pentru utilajele ofertate.Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii/asocierea.Standarde SA 8000:2001, SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2007, SR ISO/CEI 27001:2006 sau echivalent pentru executie , Angajament privind asigurarile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. lucrari de constructii/reabilitari de poduri de cel putin 6.500.000, 00 lei ( fara TVA ) ;2. lucrari de constructii/reabilitari de pasaje subterane de cel putin 6.500.000, 00 lei ( fara TVA ) ;3. lucrari de constructii/ reabilitari drumuri de cel putin 4.000.000, 00 lei ( fara TVA ) ;4.lucrari de structura din beton de cel putin 4.000.000, 00 lei (faraTVA ), 5. lucrari de instalatii ( sanitare, termice, electrice, ventila?ii, ) de cel putin 1.500.000 lei ( fara TVA);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 09:00
Locul: Municipiul Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, sediul nou, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AM POR 2007 ? 2013 pentru proiectul din cadrul Axei prioritare 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbanaSub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 / 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Piatra Neamt
Adresa postala: str. Stefan cel Mare , nr. 6 - 8, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610101, Romania, Tel. 0233/218 991 int 224, Email: [email protected], Fax: fax 0233/215374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2011 22:51