Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?RESTAURAREA SI VALORIFICAREA DURABILA A PATRIMONIULUI CULTURAL PRECUM SI CREAREA, MODERNIZAREA INFRASTRUCTURILOR CONEXE ?CASEI VENTURA? IN VEDEREA AMENAJARII MUZEULUI ETNOGRAFIC AL JUDETULUI BOTOSANI?


Anunt de participare numarul 104285/20.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Antonela Patrascu, Tel. 0231/514712, int.411, 4141, In atentia:  d-nei director executiv Antonela Patrascu, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?RESTAURAREA SI VALORIFICAREA DURABILA A PATRIMONIULUI CULTURAL PRECUM SI CREAREA, MODERNIZAREA INFRASTRUCTURILOR CONEXE ?CASEI VENTURA? IN VEDEREA AMENAJARII MUZEULUI ETNOGRAFIC AL JUDETULUI BOTOSANI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Operatii de refunctionalizare, restaurare
2. Restaurarea constructiei: 2.1. Restaurare a fatadelor: 2.2. Restaurare elemente interioare: tamplarie interioara, decoratii sali, decoratii scari de acces, zona de hol, trepte, balustrade.
3.Refacere cadru natural: refacerea cadrului ambiental si amenajarea peisagistica in limita a 1115, 00 mp.
4.Amenajare exterioara, sistematizare verticala
5.Reabilitarea structurii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45212350-4-Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiete de sarciniScopul contractului: Lucrari- ?RESTAURAREA SI VALORIFICAREA DURABILA A PATRIMONIULUI CULTURAL PRECUM SI CREAREA, MODERNIZAREA INFRASTRUCTURILOR CONEXE ?CASEI VENTURA? IN VEDEREA AMENAJARII MUZEULUI ETNOGRAFIC AL JUDETULUI BOTOSANI?
Valoarea estimata fara TVA: 9, 179, 183RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 100000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.POR 2007-2013, Axa Prioritara 5, DMI 5.1;2.Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea-form. 12A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-form. 12B; - certificate valabile la data deschiderii ofertelor, de la D.G.F.P. si Primarie;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-form. 12C; - certificat constatator de la ORC din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice, certificat de inregistrare emis de ORC-Certificat emis de M.C.C. pt. desf. act.de executie lucrari in domeniul monumentelor istorice, extras din Registrul operatorilor economici din domeniul protejarii monumentelor istorice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale: Anexa nr. 2; bilanturile pe anii 2007, 2008, 2009 insotite de anexele aferente, rezultatul ultimului exercitiu financiar sa fie pozitiv;
- informatii privind sustinerea financiara acordata de un tert: Anexa nr. 19-Angajament tert sustinator financiar- asigurari: executantul lucrarilor (ofertantul castigator) va avea bligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde TOATE RISCURILE ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. In acest sens, la deschiderea ofertelor, ofertantii vor prezenta un pre-contract, sau un acord, sau altele echivalente din partea unei companii de asigurari autorizate, din care sa rezulte ca in cazul in care va fi desemnat castigator, se va incheia polita de asigurare solicitata.-dovada ca are acces la facilitati de credit in suma de 500.000, 00 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008 si 2009): 15.000.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-pers angajat si de specialitate resp pentru exec lucrarilor: Form 12I?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; pers de specialitate atestat de M.C.C., in conf cu Ordinul nr. 2398/25.06.2008 al MCC, respectiv: Sef santier;Specialist/expert in executia de lucrari, specialitatearestaurare arhitectura monumente istorice;Specialist/expert in executia de lucrari de inginerie consolidare structuri istorice; Responsabil tehnic cu executia (RTE);Responsabil cu asigurarea calitatii(CQ);Responsabil protectia muncii autorizat cf legii;Pers specializat in managementul de mediu;Decl pe propria rasp priv respectarea regulilor obligatorii referitoare la cond de munca si de prot a muncii Form 12J; decl ref utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pt indeplinirea coresp a contractului de lucrari-Form 12H, 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad II;1 laborator autorizat de efectuare analize si incercari in activitatea de restaurare;min 500m² schela autorizata; min 1 bob elevator autorizat ISCIR;1 buldoescavator;2 masini de transport (autobasculante);1 pompa injectie mortar;1 statie de betoane cu o capac mai mare de 50m³/h;1 automacara;2 autobetoniere; -subcontractare, se va prezenta Declaratie privind partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indep de subcontractanti ?Anexa nr. 18?Declaratie subcontractanti?;asociere: ?Lista cuprinzand asociatii? si acordurile de asociere??Anexa nr. 44?Model ACORD DE ASOCIERE?; -lista princip lucrari exec in ultimii 5 ani, ?Anexa nr. 16-Declaratie privind lista principalelor LUCRARI EXECUTATE? si lista contractelor, angajamentelor aflate in derulare, daca exista;exp similara: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari consolidare, restaurare cladiri monumente istorice, in valoare de minim 2.500.000, 00 lei, fara TVA, de natura si complexitate similara.Se vor depune: Anexa 3, contractul de lucrari, PV de receptie la term lucr, recomandare de la beneficiar;
-ISO9001/2001, ISO14001/2005, OHSAS18001/2004 si SA8000/2008 sau echiv;
-istoricul litigiilor din ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari consolidare, restaurare cladiri monumente istorice, in valoare de minim 2.500.000, 00 lei ( fara TVA ), de natura si complexitate similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Calitativ
20%
Descriere: Componenta calitativa
3.
Tehnic
25%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6897
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa Prioritara 5; DMI 5.1
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere faptul ca atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice(fisierele nu pot fi comprimate prin arhivare sub 5MB, capacitate permisa pentru atasare pe SEAP), in conformitate cu OUG nr.19/2009 art.40 alin(2), in situatia in care atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice, autoritatea contractanta are obligatia de a pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens sau, dupa caz, caruia i s-a transmis o invitatie de participare a unui exemplar din documentatia de atribuire, pe suport hartie ori pe suport magnetic.Documentatia de atribuire se ridica gratuit de la sediul Consiliului Judetean Botosani, Piata Revolutiei nr.1-3, cam.414.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  str. Stefan Cel Mare, nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/215383; 0230/216321, Fax:  0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Tel. 0231/514712, Email:  [email protected], Fax:  0231/514715, Adresa internet (URL):  www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer