Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Restaurarea,conservarea,protejarea,punerea in valoare si promov.turistica a Fortificatiilor Medievale ale orasului Targoviste - Serv. pr. consultanta


Anunt de participare numarul 80338/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel.0245611222, Email: [email protected], Fax: 0245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Restaurarea, conservarea, protejarea, punerea in valoare si promov.turistica a Fortificatiilor Medievale ale orasului Targoviste - Serv. pr. consultanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Targoviste, jud. Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de proiectare pentru elaborarea documentatiei tehnico-economice (studii premergatoare, expertiza tehnica, studiu de fezabilitate si documentatie pentru avizarea lucrarilor de interventie, proiect tehnic, detalii de executie, PAC, documentatii pentru avize si acorduri si obtinerea lor, cerere de finantare si documentele conexe, revizuirea dupa caz, etc. conform caietului de sarcini si cerintelor specifice cuprinse in normativele de proiectare precum si in ghidul de finantare) in vederea obtinerii unei finantari nerambursabile pentru proiectul: Restaurarea , conservarea , protejarea , punerea in valoare si promovarea turistica a Fortificatiilor Medievale ale orasului Targoviste - Servicii de proiectare si consultanta, prin accesarea de fonduri structurale prin Programul Operational Regional axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie5.1 Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural; crearea si modernizarea infrastructurilor conexe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71351914-3-Servicii de arheologie (Rev.2)
71420000-8-Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Etapa1: -Intocmire studii pregatitoare necesare (arheologice si istorice, topografice , geologice, etc.);Intocmire expertiza tehnica;
-Intocmire Studii de fezabilitate pentru partea de extinderi;
-Intocmire Documentatii de avizare a lucrarilor de interventii pentru restaurare valul si santul Cetatii , porti, bastioane, Iazul Morilor;
-Se vor intocmi documentatiile necesare obtineriiavizelor, autorizatiilor si certificatului de urbanism, si obtinerea lor ;
-Asigurarea verificarii tehnice a documentatiilor intocmite in conformitate cu specialitatile necesare;Aprobare indicatori tehnico-economici ai investitiei in cadrul Consiliului Local;Realizarea analizei cost beneficiu ;
-Completarea cererii de finantare si anexelorsi depunerea acesteia ;
- Revizuire dupa caz a documentatiilortehnice si a cererii de finantare.
Nota : se va intocmi deviz general al tuturor lucrarilor de interventii pentru obiectivEtapa 2: Dupa incheierea etapei de evaluare tehnica si economica a Cererii de Finantare de catre Organismul Intermediar (ADR Sud Muntenia) se vor intocmi urmatoarele: Proiectul Tehnic, PAC, Detalii De Executie, caiete de sarcini pentru achizitia de lucrari; asigurarea verificarii tehnice a documentatiilor intocmite in conformitate cu specialitatilenecesare, asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe durata execuitiei lucrarilor . La faza de proiect tehnic, proiectantul are obligatia de a prezenta, pe langa Devizul general, si parte economica confidentiala a lucrarilor pe devize, in scopul alegerii de catre autoritatea contractanta a procedurii pentru atribuirea contractului de lucrari. Revizuire dupa caz a documentatiilortehnice si a cererii de finantare.Proiectul tehnic va fi supus spre verificare catre specialisti verificatori de proiecte atestati.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 975, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 15000 lei ; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, buget de stat, fonduri europene nerambursabile.Plata: conform doc de atribuire atasata anuntului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006;certif de atestare fiscala catre bugetul de statDGFPcertif. de atestare fiscala buget localdecl privind calitatea de participant la proceduracopie CUIcopie act constitutiv, statut, modificaricertif. constatator ORCdecl. privind partea/ partile din contract indepl. de subcontractantiacord de subcontractaredecl. privind partea/ partile din contract indepl. de asociatiacord de asociereangajament legalizare asociereDeclaratie privind legalizarea asocieriidecl priv. IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv. potectia mediului si a munciidecl privind ef. mediu anual al personalului angajat, CV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Structura echipei de consultanta : Sef Proiect complex , Arhitect cu minim 25 ani pregatire si experienta in domeniul restaurare, conservare, protejare si punere in valoare a monumentelor istorice, urbanism istoric, parcuri si gradini, atestat MCC; 2 Istorici, Experti in cercetare istorica si documentare atestati MCC;3 Arheologi din care 1 Expert in cercetare arheologica atestat MCC;3 Arhitecti din care 1 Expert in cercetare arhitecturala atestat MCC, cu minim 25 de ani vechime in domeniul restaurare, conservare, protejare si punere in valoare a monumentelor istorice, urbanism istoric, parcuri si gradini;2 Ingineri constructori din care 1 specializat in drumuri sipoduri , 1 specializat in constructii civile si rezistentaatestat MCC cu minim 20 ani vechime in domeniul consolidarea/restaurarea structurilor istorice;1 Specialist in geologie, hidrologie, cu minim 20 ani vechime si diploma universitara in domeniu;1 Specialist in mediu, cu minim 10 ani vechime si diploma universitara in domeniu;1 Specialist in peisagistica inginer Horticultura cu o vechime de minim 20 ani; 2 x Inginer retele edilitare (apa, canal, gaze si retele electrice, etc.);3 Economisti cu minim 10 ani experienta in realizarea de analiza financiara;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
51%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2009 13:00
Locul: Primaria mun. Targoviste, str. Revolutiei nr. 1-3, Sala Casatoriilor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprez. autorizati ai ofertantilor, alte persoane autorizate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se doreste accesarea Programului Operational Regional axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie5.1 Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural; crearea si modernizarea infrastructurilor conexe.Durata maxima de realizare a serviciilor este dupa cum urmeaza: maxim 12 luni calendaristice, din care: - etapa I maxim 120 zile;
- etapa II - maxim 150 zileCele doua etape se vor derula in intervalul de maxim 12 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de obtinerea avizelor din partea organizmului de evaluare a cererii de finantare.Tot in acest interval se vor realiza dupa caz si revizuirile necesare..Mentionam aici si posibilitatea prelungirii duratei in cazul in care desfasurarea activitatilor nu se poate realiza din motive independente de partile semnatare durata de evaluare a cererii de finantare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: : str, Stavropoleos nr. 6, sect3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02113104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala: Calea Bucuresti, nr.3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130141, Romania, Tel.040-245-612344, interior 269, Email: [email protected], Fax: 040-245-611893, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun. Targoviste, Serviciul contencios juridic si executare silita
Adresa postala: str. Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel.040-0245-611222, Email: [email protected], Fax: 040-0245-6-211223, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer