Licitatie Publica - RESTILIZARE PLATOU CASA DE CULTURA ? ORAS MIOVENI, JUD. ARGES
Anunt de participare numarul 131729/23.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MIOVENI
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: NELA BARBUTA, Tel. 0348/455113, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0248/260500, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RESTILIZARE PLATOU CASA DE CULTURA ? ORAS MIOVENI, JUD. ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PLATOUL CASEI DE CULTURA , oras Mioveni, jud. Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Suprafata totala a terenului amenajat: 10.374, 32 mp (alei, loc de joaca, parcaje, trotuare, spatii verzi, fantana arteziana, iluminat arhitectural, etc)
Suprafata desfasurata a grupului sanitar: 200.82 mp
Regim de inaltime Grup Sanitar: S+P
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata totala a terenului amenajat: 10.374, 32 mp (alei, loc de joaca, parcaje, trotuare, spatii verzi, fantana arteziana, iluminat arhitectural, etc)
Suprafata desfasurata a grupului sanitar: 200.82 mp
Regim de inaltime Grup Sanitar: S+P
Valoarea estimata fara TVA: 4, 855, 041RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 90.000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va realiza in 30 de zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006 actualizata, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese), conform OUG 34/2006 actualizata,
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- Atestat ANRE, deoarece in cadrul contractului se vor executa lucrari de instalatii electrice care presupune existenta acestui atestat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010).
- Bilantul contabil din anul 2010 inregistrat la administratia financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim9.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinciani, cel mult doua contracte de lucrari similare.Se vor prezenta:
-Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor,
-Recomandari,
-Copii dupa partile relevante ale contractelor de lucrari.
- prezentarea CertificatelorISO 14001 si ISO 9001 sau echivalente.- declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, -liste privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si asigurarea personalului de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, respectiv1.Responsabil tehnic cu executia pentru lucrari de constructii .
2.Responsabil calitate pentru lucrari de constructii
- Lista cuprinzand subcontractantii,
- Acordul de asociere (daca este cazul).-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Valoare totala a celor doua contracte sa fie egala cu minim4.500.000 lei( fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.03.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.12.2011 11:00
Locul: Primaria orasului Mioveni, B-dul Dacia, nr.1, Mioveni, jud. Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR SI OBSERVATORII UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256?² din OUG 34/2006, actualizata, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2011 11:56