Licitatie Publica - RETEA CANALIZARE MENAJERA BUDA POENARI
Anunt de participare numarul 91487/25.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.126, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEACANALIZARE MENAJERA BUDA POENARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA-ZONA BUDA POENARI
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI RETEA CANALIZARE MENAJERA BUDA- POENARI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RETEA CANALIZARE MENAJERA BUDA- POENARI, MUNICIPIUL RM. VALCEA
Valoarea estimata fara TVA: 5, 539, 194.96RON
II.2.2) Optiuni
Da
pt.lucr suplim.se va aplica procedura de negociere, in conf.cu prev.OUG34/2006, art.122, lit.j
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de participare 110783 lei;Cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, SUBCONTRACTARE, conform art 44., 45 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREA UNOR FORMULARE DIN CARE SA REAIASA CA NU ESTE IN STARE DE FALIMENT, ORI DE LICHIDARE, AFACERILE NU II SUNT ADMINISTRATE DE UN ADMINISTRATOR JUDICIAR; ACTIVITATILE SALE COMERCIALE NU SUNT SUSPENDATE SAU NU FAC OBIECTUL UNUI ARANJAMENT CU CREDITORII; SI-A INDEPLINIT OBLIGATIILE DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR CATRE BUGETUL LOCAL SI CATRE BUGETUL CONSOLIDAT AL STATULUI; NU A FOST CONDAMNAT IN ULTIMII 3 ANI, Formulare tip cu valabilitate la data licitatiei emise de : D.G.F.P.S taxe si impozite catre bugetul consolidat al statului SI D.I.T.L. taxe si impozite catre bugetul local;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului , Autorizatie de functionare/altele echivalente
Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si industrie , Statut, CONFORM DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 11.200.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea a cel putin doua recomandari din partea beneficiarilor , o lista cu principalele lucrari in ultimii 5 ani, ;OFERTANTUL TREBUIE SA DETINA CERTIFICATE ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ca experienta similara -contracte cu lucrari de canalizare finalizate, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor), sa fie mai mare decat valoarea lucrarii ce trebuie executata in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv 5539194, 96 lei fara TVA , CONFORM DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara :5539194, 96 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2009 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Ramnicu ValceaStr.G-Ral.Praporgescu, Nr. 14, loc.Rm.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
sa prezinte imputernicire in vederea participarii, semnata si stampilatade catre o persoana autorizata din cadrul firmei
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia postata pe SEAP, orice completare privind documentatia de atribuire va fi postata pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL PITESTI- Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Victoriei nr. 22 -Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI RM. VALCEA
Adresa postala: Str.G-Ral.Praporgescu, Nr. 14, ,Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2009 11:03