Licitatie Publica - ?Retea de canalizare menajera si statii de epurare in localitatile Petnic si Globul Craiovei , extindere retea de alimentare cu apa potabila in localitatile Petnic si Iablanita , modernizare strazi in Petnic si Iablanita , moderniza
Anunt de participare numarul 110518/01.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IABLANITA (PRIMARIA COMUNEI IABLANITA JUD. CARAS SEVERIN)
Adresa postala: IABLANITA, NR.89B, JUDETUL CARAS-SEVERIN, Localitatea: Iablanita, Cod postal: 327235, Romania, Punct(e) de contact: VICTOR TERTELEACA, Tel. 0255-563512, In atentia: VICTORTERTELEACA, Email: [email protected], Fax: 0255-563443, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reteadecanalizaremenajerasi statiideepurareinlocalitatile Petnicsi GlobulCraiovei , extinderereteadealimentarecuapapotabila inlocalitatilePetnicsiIablanita , modernizarestrazi inPetnicsi Iablanita , modernizaresidotare CaminCulturalPetnic , reabilitare, modernizare sidotare Camin Cultural Iablanita , infiintare CentruAfter SchoolPetnic ?ComunaIablanita , judetul Caras Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ComunaIablanita, localitatile : Iablanita, Petnic , GlobulCraiovei.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Reteadecanalizaremenajerasi statiideepurareinlocalitatile Petnicsi GlobulCraiovei , extinderereteadealimentarecuapapotabila inlocalitatilePetnicsiIablanita , modernizarestrazi inPetnicsi Iablanita , modernizaresidotare CaminCulturalPetnic , reabilitare , modernizare sidotare Camin Cultural Iablanita , infiintare CentruAfter SchoolPetnic?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie , elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Reteadecanalizaremenajerasi statiideepurareinlocalitatile Petnicsi GlobulCraiovei , extinderereteadealimentarecuapapotabila inlocalitatilePetnicsiIablanita , modernizarestrazi inPetnicsi Iablanita , modernizaresidotare CaminCulturalPetnic , reabilitare , modernizare sidotare Camin Cultural Iablanita , infiintare CentruAfter SchoolPetnic?
Valoarea estimata fara TVA: 9, 332, 031RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiedeparticipare incuantumde111.000lei constituitaprin: viramentbancar, scrisoaredegarantieconstituitapentruoperioadade90 dezile .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ProiectfinantatprinFEADR, MASURA322 , ContractdefinantareC322010951100077.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AsociereaconformOUG34 / 2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.Declaratiaprivindcalitateadeparticipantlaprocedura, Declaratieprivindeligibilitatea , Declaratieprivindneincadrarealaart.181dinOUG34/2006 , CUI , CertificatORC , toatedocumentelesolicitateprinFisadedateaachizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile (copie) sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani incheiati -vizate de organele fiscale( 2007, 2008, 2009).Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani 2007, 2008 si 2009 in care se vor preciza datele complete de identificare ale operatorului economic.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului.Informatii privind bonitatea generala cash-flow 30 % dinvaloareacontractului , Lichiditate generala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experientasimilara , experticheie pentruindeplinirea contractului , dotariutilaje siechipamentetehnologice, CertificateISO 9001:2008 ;14001:2005, OHSAS 18001:2008;SA 8000:2008, Certificat de atestare A.P.D.P.R , Informatiiprivindprotectiamuncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
2 experti cheie ingineri hidrotehnica/edilitare, 1 expert in proiectare drumuri, inginer , 1 expert cheie in proiectare constructii civile, 1 expert cheie inginerin proiectare instalatii , 1 inginer topograf cu experienta minima 3 ani
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2010 11:30
Locul: SediulPrimarieiIablanita , loc.Iablanita , nr.89B, Jud. Caras-severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti aiofertantilorpebazadeimputernicire .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Feadr , masura322 , ContractdefinantareC322010951100077
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulCaras-Severin
Adresa postala: Str. Horea, nr.2-4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320061, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PrimariaIablanita
Adresa postala: Loc. Iablanita , nr.89 B , jud. Caras-Severin, Localitatea: Iablanita, Cod postal: 327235, Romania, Tel. 0255 563443, Email: [email protected], Fax: 0255563 443
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2010 13:02