Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea secundara de incalzire si apa calda menajera str.Gheorghe Doja si str.Independentei, Cernavoda -proiectare si executie


Anunt de participare numarul 103068/29.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CERNAVODA
Adresa postala:  STR. OVIDIU, NR.11, Localitatea:  Cernavoda, Cod postal:  905.200, Romania, Punct(e) de contact:  RODICA COJOCARU, Tel. 0241.238.030;238.433, Email:  [email protected], Fax:  0241.239.578, Adresa internet (URL):  www.primaria-cernavoda.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reteasecundara de incalzire si apa calda menajera str.Gheorghe Doja si str.Independentei, Cernavoda -proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Str.Gheorghe Doja si str.Independentei, Cernavoda
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste realizarea retelei secundare de incalzire si apa calda menajera pe str.Gheorghe Doja si str.Independentei, Cernavoda- proiectare si executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232140-5 - Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini si tema de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 297, 279RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare in cuantum de 25.945 lei (50% reducere ptr.IMM -uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere conf.art.44/OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declar.privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art, 181/OUG 34/2006, certif.constatator de eligibil.de la ORC, certif.de inregistrare fiscala, certif.fiscal privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe anii 2007, 2008 si 2009-bilantul trebuie sa fie pozitiv, scrisoare de bonitate bancara in original, rata de lichiditati generala media pe ultimii trei ani 2007, 2008 si 2009 sa fie minim 85%, cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie minim 2594558 lei ( 50% reducere ptr.IMM -uri)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-se vor prezenta in copie minim trei contracte similare de valori asemanatoare, procese-verbale de receptie, CV-uri cu personalul tehnic, copie dupa legitimatia RTE, CV-uri proiectanti pe specialitati cu contracte de munca valabile in cazul cand nu au subcontractanti proiectanti, lista personal autorizat ISCIR, documente care dovrdesc accesul la laborator, atestatul laboratorului, formular de autorizare. Cerificate ISO 9001:2000, ISO 18001:2004, ISO 14001:2004, trei recomandari de la autoritati publice ptr.lucrari similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
solutia tehnica in conformitate cu cerinele caietului de sarcini
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19205
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.07.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2010 14:00
Locul: Primaria Cernavoda, str.Ovidiu, nr.11, Sala 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana care prezinta imputernicire din partea ofertantului sau persoane cu functii de conducere in cadrul societatii ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Constanta - Sectia Comerciala si contencios administrativ
Adresa postala:  str.Traian , nr.33, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900725, Romania, Tel. 0241/606.597
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Primaria Cernavoda
Adresa postala:  str.Ovidiu, nr.11, Localitatea:  Cernavoda, Cod postal:  905200, Romania, Tel. 0241/487.101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2010 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer