Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea canalizare menajera si pluviala in localitatile: Rapoltu Mare, Bobalna, Boiu, Folt si Rapoltel


Anunt de participare numarul 58824/17.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RAPOLTU MARE (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: NR 67, Localitatea: Rapoltu Mare, Cod postal: 337365, Romania, Punct(e) de contact: PETRINA GIANINA SILVASAN, Tel.0254264180, Email: [email protected], Fax: 0254264181
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea canalizare menajera si pluviala in localitatile: Rapoltu Mare, Bobalna, Boiu, Folt si Rapoltel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Satul Rapoltu Mare comuna Rapolt , judet Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare Retea canalizare menajera si pluviala in localitatile: Rapoltu Mare, Bobalna, Boiu, Folt si Rapoltel
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.1)
45252100-9-Statie de epurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati / prestatii servicii / lucrari : cantitatile de lucrari suntcele din listele de cantitati aferente prezentei fise si care se regasesc pe suport electronic
Valoarea estimata fara TVA: 12, 724, 093RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare150.000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare aprobata prin HG 465/24.05.2007 Programe multianuale prioritare de mediu (conform anexa)Plata se va efectua conform sit de lucrari emise de executant si aprobate de beneficiar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie cu forma juridica legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- Se solicita prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, inregistrate si vizate de organele competente in domeniu2. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - nivel minim impus : cifra de afacerimedie anualape ultimii 3 ani sa fieminim38.500.000lei.
3.Un document legal cu suma maxima a creditului obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata (minim 35% din valoarea ofertata)
4. Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci, acesta va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale2.Declaratie pe propria raspundere privind Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani- Nivel minim impus: dovada indeplinirii, in ultimii 5 ani, a unei lucrari similare de aceeasi complexitate tehnica si valorica cu lucrarea ce face obiectul viitorului contract atribuit.- Lista va fi insotita de contractul de lucrari, procesul verbal de receptie la terminarealucrarilor sau finala, recomandare vizata de ISC .
3. Declaratie pe propria raspundere privind Lista referitoare la utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului4. Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani . (Formular anexat)
5.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanei responsabile cu executia lucrarilor.6. Certificat privind implementarea
standardului de asigurare a calitatii: ISO
9001 sau echivalent7.Certificat privind implementarea
standardului de protectie a mediului ISO
14001 sau echivalent.
8.Certificat ISO 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret ofertat
80%
Descriere:
2.
Termen de executie
10%
Descriere:
3.
Termen de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 14:00
Locul: La sediul autoritatii contractante : Consiliul Local al Comunei Rapoltu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantoii legali ai societatilor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Proiect finantat prin Programul multianual prioritar de mediu si gospodarirea a apelor conf. ord. guv. nr.40/9.o8.2006 si HG 465/2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos , nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3106441, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos , nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 337365, Romania, Tel.021 3106441, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei Rapoltu MAre
Adresa postala: str Principala , nr 67, Localitatea: Rapoltu Mare, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0254.264181, Email: [email protected], Fax: 0254.264181
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2008 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer