Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETEA CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE - COMUNA CALINESTI OAS , JUDETUL SATU MARE


Anunt de participare numarul 80949/25.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CALINESTI OAS (PRIMARIA CALINESTI OAS)
Adresa postala: STR.PRINCIPALA, NR.1, Localitatea: Calinesti-Oas, Cod postal: 447070, Romania, Punct(e) de contact: VASILE BUMB, Tel.0261839110, Email: [email protected], Fax: 0261839110
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE - COMUNA CALINESTI OAS , JUDETUL SATU MARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: LOCALITATEA CALINESTI OAS, JUDETUL SATU MARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarii de canalizare menajera si statie de epurare a apelor uzate in localitatea Calinesti Oas, judetul Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executia lucrarii privind canalizarea menajera si statia de epurare in comuna Calinesti Oas.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 677, 255RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 25000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordonanta nr.7/ 2007 privind instituirea programului de dezvoltare a infrastructurii si a unor baze sportive din spatiul rural, cu modificarile si completarile ulterioare, Bugetul local 100 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - cerinta obligatorie - declaratie pe propria raspundere , complctata in conformitate cu formularul 12 A ; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181din OG.34/2006, cerinta obligatorie: Formular 12 B si Formular 12 C. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, atat la Bugetul consolidat de stat cat si la Bugetul local(persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana si legalizare) care sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Certificat DGFPCFS ( bugetul de stat). Certificat de la primarie - taxele si impozitele locale(bugetul local). Documentele vor fi prezentate in original sau in copie legalizata. Nota: se accepta doar formulare aflate in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor, cu platile la zi.Capacitate de exercitare a activitatii profesionale
Persoane fizice/juridice romane: certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata la notar, valabil la data deschiderii ofertelor.
Persoane fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(traduse in limba romana si legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara : -Fisa de informatii generale-Formular B 2
Se va prezenta bilantul contabil pe ultimii 3 ani: 2006, 2007, 2008. Se va prezenta o declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008). Pentru a fi calificat, ofdertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 8788583 lei pentru persoanele fizice/juridice romane, respectiv 2463236 euro pentru persoanele fizice/juridice straine. Sa prezinta situatia lichiditatii generale, valoarea indicatorului fiind de cel putin 100% (elaborat conform bilantului prezentat pe anul 2008). Sa prezinte solvabilitatea patrimoniala, valoarea indicatorului fiind cel putin 30% (elaborat conform bilantului prezentat pe anul 2008). Pentru persoanele fizice/juridice straine cifra de afeceri in euro se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente euro/ron: conform cursului mediu BCE in anul 2006:1 euro = 3, 5244 lei;conform cursului mediu BCE in anul 2007:1 euro = 3, 3379 lei;
conform cursului mediu BCE in anul 2008:1 euro = 3, 6840 lei. Aceleasi cursuri se iau in calcul si pentru conversia altor valute.
In cazul depunerii unei oferte comune, de un grup de operatori, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor membrilor grupului. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru ofertarea atribuirii contractului si de o alta persoana conform art.186din OUG 34/2006 complectat prin OUG 19/2009. Angajamentul ferm al persoanei respective trebuie sa fie incheiat in forma autentica, prin care confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara:
se solicita lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform Formularului 12 F, cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea unor lucrari similare(canalizare menajera-statie de epurare) si care a vut o valoare minima de 30% din valoarea estimata a lucrarii supusa licitatiei sau echivalentul in euro la cursul BNR din ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.Se solicita minim o recomandare din partea altor beneficiari. In caz de asociere, oricare dintre asociati va trebui sa prezinte cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea unor lucrari similare(canalizare menajera-statie de epurare)si care a avut o valoare minima de 30% din valoarea estimata supusa licitatiei sau echivalentul in euro la cursul BNR din ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.
2. Resurse tehnice - conform Formularului 12 H
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta mimima asigurarea acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.3. Resurseumane - conform Formularului 12 I
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia I si IX. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie asigurarea personalului de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.4. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie asigurarea calitatii lucrarilor, prin prezentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurarea calitatii
5. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie ISO 9001, ISO 14001, si OHSAS 18001 sau echivalent aflat in perioada de valabilitate.
Informatii privind subcontractantii: se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii, a contractelor de subcontractare, a partilor de lucrare care trebuie executate de subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata garantiei de buna executie
15%
Descriere:
3.
durata de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL DE A FI PREZENT LA DESCHIDERE PERSONALA SAU PRIN REPREZENTANT IMPUTERNICIT, CARE VA FACE DOVADA IMPUTERNICIRII
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante doar pe suport de hartie, deoarece documentatia tehnica nu potae fi prezentata in forma electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str, Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Str.Parcul Traian, nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426881, Fax: 0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Calsinesti Oas
Adresa postala: Str.Principala, nr.1, Localitatea: Calinesti Oas, Cod postal: 447070, Romania, Tel.0261839001, Fax: 0261839110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2009 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer