Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea canalizare menajera si statie de epurare a apelor uzate, Comuna Gherta Mica, judetul Satu Mare


Anunt de participare numarul 80698/23.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHERTA MICA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI GHERTA MICAJUD.SATU MARE)
Adresa postala: COM. GHERTA MICA, STR. PRINCIPALA, NR. 234, JUD. SATU MARE, Localitatea: Gherta Mica, Cod postal: 447140, Romania, Punct(e) de contact: IOAN CIUTA, Tel.0261/838229, 0261838108, Email: [email protected], Fax: 0261/838010
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea canalizare menajera si statie de epurare a apelor uzate, Comuna Gherta Mica, judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Gherta Mica
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarii de canalizare menajera si statiei de epurare apelor uzate in localitatea Gherta Mica, judetul Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului tehnic si a caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 644, 178RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 25.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Ordonanta 7/2007 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii si a unor baze sportive din spatiul rural, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A.- neancadrarea in prevedrile art.181- formularul 12B- declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 12 C- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, atat la bugetul consolidat de stat cat si la bugetul local (persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente echivalente traduse in liba romana si legalizate) care sa fie valabile la data deschiderii ofertelor:
- Certificat DGFPCFS [bugetul de stat];
- Certificat de la Primarie- taxele si impozitele locale [bugetul local].
- Certificat de inregistrare la ORC
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata la notar, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale(Formular B2)
- Se va prezenta bilantul contabil pe ultimii trei ani 2006, 2007, 2008, - Se va prezenta o declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008, ). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 8.788.583 lei, pentru persoanele fizice/persoanele juridice romane, respectiv 2.500.000 euro pentru persoanele fizice/persoanele juridice romane.
- sa prezinte situatia lichiditatii generale , valoarea indicatorului fiind de cel putin100%(elaborat conform bilantului prezentat pe anul 2008);
- sa prezinte solvabilitatea patrimoniala; valoarea indicatorului fiind cel putin 30%(elaborat conform bilantului prezentat pe anul 2008);
Persoane fizice/ juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.(traduse in limba romana si legalizate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii.
Experienta similara:
cerinta minima
- se solicita lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform Formularului nr. 12F , cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea unor lucrari similare (canalizare menajera-statie de epurare) si care a avut o valoare minima de 30% din valoarea estimata a lucrarii supusa licitatiei, sau echivalentul inEuro, la cursul BNR din ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.
- minimul 1 recomandare din partea beneficiarilor vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii.- responsabil tehnic de proiect, insotit de CV;
- certificate ISO 9001 , ISO 14001 si OHSAS 18001 sau echivalent, aflat in perioada de valabilitate;
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- declaratie privind instalatiile, utilajele, echipamentele tehnice de care dispune.
- se solicita dupa caz, completarea unui formular cu subcontractantii conform Formular 12 G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata garantiei de buna executie
15%
Descriere:
3.
Durata de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 12:00
Locul: la sediul autoritatii contrcatnte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau ptin reprezentat imputernicit, care va face dovada imputernicirii si reprezentantul UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire fiind foarte vasta, continand si multe planse de format A0, depaseste posibilitatile tehnice de a posta electronic, documentatia fiind disponibila pe suport de hartie la Sediul institutiei noastre gratuit.Autoritatea contractanta are posibilitatea de a dispune prin Ordin incetarea lucrarilor pentru motive obiective, motiv pentru care termenul de incetare a acontractului va fi stabilit luandu-se in calcul duratele de timp in care contractul a fost incetat prin ordinul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426881, Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Gherta Mica
Adresa postala: Str. Principala, nr.234, Localitatea: Gherta Mica, Cod postal: 447140, Romania, Tel.0261-838108, 0261-838229, Email: [email protected], Fax: 0261-838010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer