Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Retea de alimentare cu apa in localitatile Bobalna, Razbuneni, Maia, Cremenea si Suaras din comuna Bobalna, judetul Cluj"


Anunt de participare numarul 83448/03.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOBALNA (Primaria Bobalna)
Adresa postala: Bobalna, str. Principala nr. 37, Localitatea: Bobalna, Cod postal: 407085, Romania, Punct(e) de contact: Augustin Muresan, Tel.0264355046, Email: [email protected], Fax: 0264355046, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Retea de alimentare cu apa in localitatile Bobalna, Razbuneni, Maia, Cremenea si Suaras din comuna Bobalna, judetul Cluj"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bobalna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea avizelor , acordurilor si autorizatiilor aferente obiectivului si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului. executia de lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3000 RONGarantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program national de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator individual, asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratia privind neincadrarea in art. 181
Prezentare indeplinire obligatiilor fiscale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Informatii privind cifra de afaceri
Lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant pozitiv: active circulante nete >0Cifra medie de afaceripeultimii 3 ani, minim 900.000 Euro pentru proiectant, la cursulBCE in ziua de22.07.2009, respectiv 4, 2368 lei/euroLichiditate: nivel minim: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale /prestatii/lucrari in ultimii 3ani
Lista de experienta similara
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Informatii privind subcontractanti (daca este cazul)
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Standarde de asigurarea calitatii
Standarde de asigurare a protectiei mediului
Standarde de asigurare a conditiilor de munca si de sanatate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Model Formular nr. 12 E pentru proiectant , si nr. 12 F pentru constructor si tabelele lor anexa. Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor.Cerinta minima: realizarea in ultimii 5 ani (lucrari) a cel putin 3 contracte similare pentru lucrari de sisteme de alimentare cu apa in valoare de cca.500.000 eurosi in ultimii 3 ani (servicii), a cel putin 3 contracte de servicii de proiectare sisteme de alimentare cu apa in valoare de cca.22.500 euro, insotite de proces verbal, recomandare, contract.Anexa nr. 12 Isi prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului, efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani.Cerinte minime de calificare: proiectare studii superioare de specialitate inginer proiectant constructii hidrotehnice minim 2 persoane, inginer proiectant energie electrica, inginer proiectant constructii civile si minim 5 ani vechime in specialitate pentru seful de santier, atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL) pentru responsabil tehnic cu executia, cu valabilitate in momentul depunerii ofertei.Expertii cheie care participa la elaborarea documentatiilor de proiectare : experienta generala in proiectare minim 3 ani ;Experienta specifica : minim 5 proiecte similare elaborate ;Se solicita completarea unei declaratii Formular 12 Gcu anexa acestuia si un formular model(acord de subcontractare), cu subcontractantii si specializarea acestora.Se desemneaza liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener. Se completeaza formularul model Acord de asociere.Completarea Formularului nr. 12H si lista anexa a acestuia (separat pentru proiectare si executie)cerinta obligatorie: declaratie privind asigurarea in dotarea proprie prin contracte sau conventii de inchiriere , etc. a acelor utilaje, instalatii echipamente softuri specializate, mijloace fixe considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului.Certificat ISO 9001 sau echivalentCertificat ISO 14001 sau echivalentCertificat ISO 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Durata de executie a serviciilor de proiectare
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarilor
5%
Descriere:
4.
Programul de asigurare a calitatii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 13:00
Locul: Primaria Comunei Bobalna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Oricine din partea ofertantilor poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor, cu conditia sa aiba asupra lor imputernicirea de reprezentare din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264.504.300, Email: [email protected], Fax: 0264.50.43.13, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretar/jurist Primaria Bobalna
Adresa postala: Bobalna. str. Principala, nr. 37, Localitatea: Bobalna, Cod postal: 407085, Romania, Tel.0264.355046, Email: [email protected], Fax: 0264.355046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2009 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer