Licitatie Publica - RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA COJOCNA, COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ
Anunt de participare numarul 93973/08.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cojocna (Consiliul Local Cojocna)
Adresa postala: str. Republicii, nr. 106, Localitatea: Cojocna, Cod postal: 407240, Romania, Punct(e) de contact: Andrea Debreczeni, Tel.0264-234075, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0264-234075, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA DE CANALIZAREINLOCALITATEA COJOCNA, COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Cojocna, jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI PENTRU RETEA DE CANALIZARELOCALITATEA COJOCNA, COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ, CU FINANTARE FEARD SI BUGET LOCAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI PENTRU RETEA DE CANALIZARELOCALITATEA COJOCNA, COMUNA COJOCNA, JUD. CLUJ
Valoarea estimata fara TVA: 4, 126, 671RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2010 pana la 15.04.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 60.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si fonduri FEADR prin Contractul de Finantare nr. C 322010861300010/ 2.09.2008 pentru acordarea ajutorului financiar nerambursabil in conditiile programului national de dezvoltare rurala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G 34/2006.; Certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice ; Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Autorizatie de functionare/ altele echivalente pentru Persoane Fizice Autorizate; Prezentarea Certificatului constatator complet emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile vizate pe ultimii 3 ani, profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv ; formulare de Identificare financiara , Fisa de informatii generale, cuprinse in documentatia de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim 8.200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa FORMULARUL 11 din doc de atribuire- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, ofertantul principal, asociatul sa fie atestat de Agentia Nationala pentru Reglementare in Energetica Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, sa fi executat cel putin o lucrare similara de canalizare cu statie de epurare in valoare deminim 1.300.000 de lei pt care prezinta copie contract, proces verbal recaptie si recomandare benef.
Se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru: - sef de santier; -responsabil tehnic cu executia, atestat in dopmeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate; - controlor cu calitatea. Se anexeaza CV-urisemnate in original (conform formularului atasat) copie dupa diplome de studiu si atestate RTE si CQ (in domeniul pentru care se depune oferta) insotite de legitimatii in termen de valabilitate la deschiderea ofertelor, copie dupa canetul de munca la zi sau daca este cazul contracte de munca inregistrate la ITMpentru personalul responsabil de indeplinirea contractului.In cazul in care personalul propus pentru realizarea contractului nu este angajatul ofertantului pe linga actele mai sus mentionate se va prezenta un contractincheiat intre aceste persoane si ofertant in care se va face referire la lucrarea ce urmeaza a fi executata, iar termenul de valabilitate al contractului trebuie sa acopere durata de executie a lucrarilor.Se vor prezenta informatii referitoare la pregatirea si calificarea personalului de conducere CV si copii diplome studiu. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ultimii 5 ani, sa fi executat cel putin o lucrare similara de canalizare cu statie de epurare in valoare deminim 1.300.000 de lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2010 10:00
Locul: Primaria Cojocna, str. Republicii, nr. 106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013 Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR) Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431063, Email: [email protected], Fax: 0264-593866, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Cojocna
Adresa postala: str. Republicii, nr. 106, Localitatea: Cojocna, Cod postal: 407240, Romania, Tel.0264-234075, Email: [email protected], Fax: 0264-234075
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2010 15:54