Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RETEA DE CANALIZARE A APELOR MENAJERE A LOCALITATII DRAGOMIRESTI, JUDETUL MARAMURES


Anunt de participare numarul 79589/08.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL DRAGOMIRESTI (PRIMARIA ORASULUI DRAGOMIRESTI)
Adresa postala: Dragomirestinr. 1086, Localitatea: Dragomiresti, Cod postal: 437140, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Zubascu, Tel.0262-337333, Email: [email protected], Fax: 0262-337361, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA DE CANALIZARE A APELOR MENAJERE A LOCALITATII DRAGOMIRESTI, JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Dragomiresti, judetul Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIA RETELEI DE CANALIZARE A APELOR MENAJERE A LOCALITATII DRAGOMIRESTI, JUDETUL MARAMURESDocumentatia de atribuire cuprinde anexat proiectul tehnic de executie care include piese scrise si desenate.Caracteristicile principale ale lucrarii: a) retea de canalizare din tuburi de PAFS, D=250 mm 9.205 m;b) retea de canalizare din tuburi de PAFS, D=315 mm 692 m;c) camine de vizitare 220 buc;d) refacere carosabil 69 mp;e) subtraversare DJ, foraj orizontal, L= 12 m 1buc.;f) subtraversari DC, foraj orizontal, L= 8 m 7buc.;g) statie de pompare SP1 1 buc.;h) Alimentare cu energie electrica statie de pompare ;i) Dotari PSI si protectia muncii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Documentatia de atribuire cuprinde anexat proiectul tehnic de executie care include piese scrise si desenate.Caracteristicile principale ale lucrarii: a) retea de canalizare din tuburi de PAFS, D=250 mm 9.205 m;b) retea de canalizare din tuburi de PAFS, D=315 mm 692 m;c) camine de vizitare 220 buc;d) refacere carosabil 69 mp;e) subtraversare DJ, foraj orizontal, L= 12 m 1buc.;f) subtraversari DC, foraj orizontal, L= 8 m 7buc.;g) statie de pompare SP1 1 buc.;h) Alimentare cu energie electrica statie de pompare ;i) Dotari PSI si protectia muncii
Valoarea estimata fara TVA: 912, 356EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantie de buna executie va fi de 10% din val. contract.Garantiei de participare estede 50.000 RON, se constituie prin scrisoarede garantie sau depunere la caseria Primariei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea lucrarilor seface pe Ordonanta 7 a Guvernului- Programului de dezvoltare a infrastructurii si a unor baze sportive din spatiul rural.HGR 432/2009.Plata se va executa numai cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat notarial la data atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, 2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant
3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Cerinte obligatorii: 1. Completare si prezentare formular 12B2. Completare si prezentare formular 12C3. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de D.G.Finantelor Publice Teritoriala valabil la data deschiderii ofertelor.4. Prezentarea Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania valabil la data deschiderii ofertelor, IV.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCerinte obligatorii: 1. Certificatul de inregistrare emis de ORC;2. Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate, act constitutiv reactualizat;3. Certificatul constatator emis de ORC, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorCerinta obligatorie: Certificat de inregistrare fiscala sau orice document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 2 ori valoarea estimata a contractului(pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant) In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi in procent de 50% din cuantumul precizat anterior (deci cel putin egala cu valoarea estimata acontractului);b)Profitului net din exploatare conform ultimului bilant contabil anual (auditat) trebuie sa fie pozitiv;c)Lichiditatea generala medie conform ultimului bilant contabil anual (auditat) sa fie mai mare de 100%;d)Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant contabil anual (auditat) sa fie mai mare de 20%;Documente obligatorii: Bilanturile contabile complete pe ultimii 3 ani (auditate daca este cazul);Scrisoare de bonitate bancara;Document privind bonitatea financiara (solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala la ultimul bilant auditat);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea profesionalaa)Toate persoanele cu functii de conducere implicate in executia lucrarilor (sef santier, sef santier adjunct, responsabilul tehnic cu executie, responsabilul CQ) trebuie sa aiba cel putin 3 ani experienta in lucrari de constructii si sa probeze calificarile necesare prin diplome, CV-uri, copii carti de munca si contracte de munca sau colaborare.- Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.- Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.b)Personalul destinat executiei lucrarii trebuie sa fie astfel dimensionat incat sa asigure implementarea proiectului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii pentru ofertanti: Capacitatea tehnicaa)In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor trebuie ca toti membrii impreuna sa fi realizat si finalizat cel putin 4 lucrari similare in ultimii 5 ani, de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea supusa achizitiei, iar valoarea cumulata a acestora sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in cadrul acestei proceduri de atribuire;b)Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa fi realizat si finalizat cel putin 4 lucrari similare in ultimii 5 ani, de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea supusa achizitiei, iar valoarea cumulata a acestora sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in cadrul acestei proceduri de atribuire;c)Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata;d)Sistemul propus de management a calitatii pentru asigurarea succesului deplin al lucrarilor sa fie conform standardelor SR EN ISO 9001:2001, SR EN ISO 14001:2005 si OHSAS 18001:2004. Certificatele care atesta managementul calitatii in conformitate cu standardele SR EN ISO 9001:2001, SR EN ISO 14001:2005 si OHSAS 18001:2004 trebuie sa fie emise de catre o institutie acreditata in acest scop si sa fie in termenul de valabilitate pe perioada de implementare a proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2009 14:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI DRAGOMIRESTI, STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR.151
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, reprezentantii legali ai ofertantilor, consilieri locali
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Cluj Napoca, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA DRAGOMIRESTI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 151, Localitatea: DRAGOMIRESTI, Cod postal: 437140, Romania, Tel.0262337333, Email: [email protected], Fax: 0262337361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2009 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer