Licitatie Publica - RETEA DE CANALIZARE DE APA SI STATIE DE EPURARE
Anunt de participare numarul 19077/13.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS SALISTE (PRIMARIA ORASULUI SALISTE)
Adresa postala: Primaria oras SALISTE, Loc.SALISTE, str.Steaza nr.9, jud.SIBIU, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVAIN - LIVIU HULEA, Tel.0269/553512, 553572, Email: [email protected], Fax: 0269/553363, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA DE CANALIZARE DE APA SI STATIE DE EPURARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SAT SIBIEL, JUDETUL SIBIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN SAT SIBIEL, JUDETUL SIBIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
41000000-9 - Apa captata si epurata (Rev.1)
45252100-9-Statie de epurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE RETEA DE CANALIZARE DE APA SI STATIE DE EPURARE
Valoarea estimata fara TVA: 880, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2007 pana la 31.08.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 17.600 EURO si GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI APROBATE DE GUVERN IN BAZA 0.G.NR.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
INDIVIDUAL SAU ASOCIERE IN VEDEREA DEPUNERII DE OFERTE COMUNE SI POSIBILITATEA SUBCONTRACTARII LUCRARILOR
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INSCRIEREA IN REGISTRUL COMERTULUI, COPIE, STATUT PENTRU OBIECT DE ACTIVITATE, DECLARATIE DE ELIGIBILTATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART.180 SI 181 DIN O.U.GNR.34/2006, CERTIFICAT DE SARCINI FISCALE ELIBERAT DE M.F.P, VALABIL LA 30.06.2007, SI CARE SA ATESTE CA NU AU OBLIGATII RESTANTE LA BUGETUL CENTRAL SI LOCAL, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI , VALABIL LA 30.06.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL pe anul 2006, fiecare fila semnata si stampilata, BALANTA DE VERIFICARE la data de 30.06.2007, semnata si stampilata, CIFRA DE AFACERI medie pe ultimii 3 ani de 3.500.000 ron,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECILAITATE INCADRAT, FISA DE EXPERIENTA SIMILARA, DOCUMENTE CARE ATESTA CERTIFICAREA IN DOMENIU PRIVIND STANDARDELE DE CALITATE, DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE SI UTILAJELE DIN DOTARE,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
INDEPLINIREA IN ULTIMII 3 ANI A CEL PUTIN UN CONTRACT DE LUCRARI CU VALOAREA MINIMA FINALA DE 1.000.000 EURO, FARA TVA, SA AIBA IMPLEMENTAT SISTEMUL DE CALITATE ISO PENTRU ACEST TIP DE LUCRARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
tret total lucrare/oferta
50%
Descriere:
2.
durata de executie a lucrarii
40%
Descriere:
3.
durata de garantie data lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 18 EUR
Conditii si modalitate de plata: plata in numerar la caseria Primariei oras SALISTE, pentru euro la cursul zilei din data platii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 11:00
Locul: PRIMARIA ORAS SALISTE, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite de candidatul/ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Prezentul ANUNT DE PARTICIPARE modifica ANUNTURILE PUBLICATE anterior, cu nr.18.608; 18.656; 18.779; 18.870; 19o23.in care au aparut date eronate din cauza deconectarii sau a unor virusi aparuti in timpul aplicatiei
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALDE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, STR.STRAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: office@cnsc, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORAS SALISTE, BIROUL JURIDIC
Adresa postala: SALISTE, STR.STEAZA NR.9, JUDETUL SIBIU, Localitatea: SALISTE, Cod postal: 55.72.25, Romania, Tel.0269/55.35.12, Email: [email protected], Fax: o269/55.33.63
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 13:06