Licitatie Publica - RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA CRACIUNELU DE JOS , JUDETUL ALBA
Anunt de participare numarul 79798/10.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Craciunelu de Jos (Primaria Craciunelu de Jos)
Adresa postala: craciunelu de jos str.Horea nr.7 Jud.Alba, Localitatea: Craciunelu de Jos, Cod postal: 517260, Romania, Punct(e) de contact: lenuta bubur, Tel.0258883501, Email: [email protected], Fax: 0258883501
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
RETEA DE CANALIZARE MENAJERASI STATIE DE EPURARE IN COMUNA CRACIUNELU DE JOS , JUDETUL ALBA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Craciunelu de Jos, judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul prevede retele de canalizare pe o lungime de 9186 ml, camine de canalizare - 480 buc, 6 statii de pompare, 1 statie de epurare 2000 le
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- conform deviz proiectant
- valoare fara TVA 4227540 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 227, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 30000 lei, garantia de buna executie -10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul programului OG 7/2006IN PROPORTIE DE 95% SI BUGETUL LOCAL IN PROPORTIE DE 5 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
- formular de neincadrare in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
- DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE COMPLETATA IN CONFORMITATE CU FORMULARUL V/a5
- CERTIFICAT PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA STAT - ELIBERAT DE DGFPCFS
- CERTIFICAT PRIVIND PLATA IMPOZITELORLOCALE - ELIBERAT DE PRIMARIE
- CERTIFICAT DE INMATRICULARE
-CERTIFICAT ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL
PROFIT NET POZITIV
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI SA FIE MINIM 5000000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista cu lucrarile efecuate in ultimii 5 ani
- nominalizarea responsabilului de contract
- nominalizarea responsabilului cu calitatea
- nominalizarea responsabilului tehnic cu executia lucrarilor
- copie dupa contractele nominalizate la experienta similara
-recomandare (document constatator) pentru contractele nominalizate la experienta similara, VIZATE DE ISC
- valaoarea minima a experientei similare : cel putin doua lucrari a carao valoare cumulata sa fie maia mare de 2500000 lei
-ISO 9001/2001 sau adeverinta +manualul calitatii pentru lucrari de canalizare si statii de epurare
- ISO 14001 sau adeverinta +manualul de implementare
- certificat OHSAS 18001/2008 sau adeverinta + manual de implementare pentru lucrari de canalizare si statii de epurare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
950/15.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2009 10:00
Locul: consiliul local Craciunelu de Jos, judetul Alba, strada 6 Martie nr.135
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate ridica gratuit de la sediul autoritatii contractante, incepand cu 10.06.2009dimensiunea documentatiei (fisiere maimare de 100MB) au facut imposibila atasarea lor electronica
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: strada IC BRATIANU nr 12, Localitatea: alba iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258816285, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Craciunelu de Jos - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Craciunelu de Jos, strada 6 MARTIE NR.135, Localitatea: CRACIUNELU DE JOS, Cod postal: 517260, Romania, Tel.0258883580, Email: [email protected], Fax: 0258883501
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 10:28