Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea de canalizare menajera in loc Satu Nou ,com Halchiu ,jud. Brasov


Anunt de participare numarul 82602/21.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HALCHIU (PRIMARIA COMUNEI HALCHIU)
Adresa postala: FELDIOAREI NR.1, Localitatea: Halchiu, Cod postal: 507080, Romania, Punct(e) de contact: ILDIKO PAL, Tel.0268481174, 0268481003, Email: [email protected], Fax: 0268481416
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare menajera in loc Satu Nou , com Halchiu , jud. Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc.Satu Nou com Halchiu, jud.Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie: Retea de Canalizare in Localitatea Satu Nou, Comuna Halchiu, Judetul Brasov.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare retea de canalizare pe o lungime de 6.561m
- 151 camine de vizitare
- 3 statii de pompare ape uzate
- retele de canalizare menajera 6.561 m cu debite de dimensionare retea de canalizare 6, 76 l/s
- sistemele de canalizare, retelele de canalizare tubulatura din PVC.
- montajul retelelor
Valoarea estimata fara TVA: 775, 757EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 10.000 lei, Garantia de participare va fi atasata la plicul exterior(sau pe colet).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurinerambursabile ale Uniunii EuropeneFonduripublice de la bugetul de statBugetul local al comunei Halchiu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
· Declaratie privind eligibilitatea conform OUG 34/2006· Declaratie prind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006· Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile.
· Certificat unic de inregistrare (CUI) emis de Oficiul Registrului Comertului, inclusiv Anexa la certificatul de inregistrare (copie) din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate principal sau secundar codul CPV mentionat.
· Certificat de atestare fiscala, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale;· Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul Local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul pe ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente- completare Fisa de informatii generale conform formularului D in Sectiunea II Formulare si Anexe.
- Declaratie economico-financiara conform formularului M din Sectiunea II Formulare si Anexein care sa se regaseasca cei trei indici economici:
- cifra medie de afaceri realizata in ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minim 9.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- 3 contracte similare ca si complexitate tehnica si valoare; Se va prezenta copie dupa contractele prezentate in formularul E Experienta similara.
3 recomandari si procese verbale de receptie la punerea in functiune a investitiei aferente contractelor prezentate la experienta similara
CERINTA MINIMA OBLIGATORIE ;5 Buldoexcavatoare; 2 Automacarale ;3 Betoniere;1 Autospeciala cu picon; 5 Aparate sudura polietilena
CERINTA MINIMA OBLIGATORIE: 2 responsabili tehnici cu executia cu minim 5 ani vechime1 inginer instalator cu minim 5 ani vechime, 1 inginer constructor cu minim 5 ani vechime, 1 responsabil pe calitate cu minim 5 ani vechime1 inginer mecanic cu minim 5 ani vechime, muncitori calificati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
durata de executie
20%
Descriere:
3.
durata de garantie a lucrari
15%
Descriere:
4.
costuri de mentenanta si exploatare
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2009 11:00
Locul: sediul Primariei Halchiustr.Feldioarei , nr.1 com Halchiu , jud.Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentati ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE 2006 "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritarede mediu"
VI.3) Alte informatii
Fondurinerambursabile ale Uniunii Europene66, 68%Fonduripublice de la bugetul de stat22, 22%Bugetul local al comunei Halchiu11, 10%Din cauza dimensiunii mari a documentatiei de atribuire aceasta nu poate fi atasata electronic nici in format arhiva.Se poate obtine pe CD la cerere s-au prin e-mail .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie, nr 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268419615, Fax: 0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Halchiu
Adresa postala: str. Feldioarei , nr.1, Localitatea: Halchiu, Cod postal: 507080, Romania, Tel.0268481174, Email: [email protected], Fax: 0268481003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer