Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea de canalizare menajera si statie de epurare


Anunt de participare numarul 115670/21.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Vrata
Adresa postala:  Strada Principala, nr.1, Localitatea:  Vrata, Cod postal:  227211, Romania, Punct(e) de contact:  Sandel Curigut, Tel. 004/0252/393435, In atentia:  Poenaru Mircea Dorin, Email:  [email protected], Fax:  004/0252/393435, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare menajera si statie de epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Vrata
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retea de canalizare menajera si statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea de canalizare menajera si statia de epurare;
- Proiecte tehnice,
- Detalii de executie,
- Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT,
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarii.
- Executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 10, 484, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 98.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
_ Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent - copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;
_ Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
_ Bilantul contabil pentru anii 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat la organele competente, in copie legalizata.
_ Bilantul contabil la 31.12.2010 daca acesta este depus si inregistrat la organele competente, daca nu este depus la data organizarii procedurii, va prezenta balanta analiticaaferenta lunii decembrie 2010 semnata si stampilata, vizata de un expert contabil acreditat C.E.C.A.R.
_ ?Angajament ferm? ? in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative.
_ Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de 4.800.000 lei.
NOTA:
1. Prin ultimii 3 ani la cifra medie de afaceri se inteleg anii 2007, 2008, 2009 .
2. IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere, conform prevederilor de
la cap. IV/ Nota, lit. b si c.
_Identificarea financiara - daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentatie pentru fiecare, inclusiv Trezorerie.
Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala
Experienta similara
Resurse tehnice
Resurse umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
_ Informatii generale-Formularul 18_ O lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, Formularul 19_ O lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Formularul 20_ Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti.-Formularul 21 Ofertantii vor face dovada semnarii si indeplinirii in ultimii 5 ani a maxim sase contracte similare cu o valoare totala egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit.-Formular 22.- experienta similara;_ Formular 23. - centralizator pentru experienta similaraPrin contracte similare se intelege atat cele care au ca obiect elaborarea de proiect tehnic, cat si cele care au ca obiect executia de lucrari si care cuprind intreaga gama de servicii/lucrari ce formeaza obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.? Nominalizarea coordonatorului de proiectare ;? Nominalizarea responsabilului cu calitatea ;?Nominalizarea expertilor, autorizarile acestora trebuie sa acopere intreaga gama de specialitati necesare pentru indeplinirea contractului de achizitiepublica. Se solicita cel putin urmatorii experti pentru serviciile de proiectare: 1(un)arhitect cu drept de semnatura, cu o vechime in specialitate de minim 5ani;1(un)inginer constructii civile, cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;1(un)inginer instalatii electrice, autorizat de ANRE pentru proiectare instalatii electrice;2(doi) ingineri instalatii pentru constructii/hidrotehnice, cu o vechime in specialitate de minim 5 ani;Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului.-Resurse umane-Declaratie privind informatii de personal - Formularul 26;_ Centralizator privind informatii de personal (daca este cazul)- Formularul 27;_ Declaratie pe propria raspundere - Formularul 28
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 11:00
Locul: Primaria Comunei Vrata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021-310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult cinci zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Vrata
Adresa postala:  str. principala, Localitatea:  Vrata, Cod postal:  227211, Romania, Tel. 0252393435, Email:  [email protected], Fax:  0252393435
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2011 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer