Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea de canalizare menajera si statie de epurare a apelor uzate in comuna Turt, judetul Satu Mare


Anunt de participare numarul 80597/23.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Turt
Adresa postala: Primaria comunei Turt, com. Turt, str. Piata-Eroilor, nr.18, jud. Satu-Mare, Localitatea: Turt, Cod postal: 447330, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Belbe, Tel.0261-834672, 0261-834575, 0261-834403, Email: [email protected], Fax: 0261-834574
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare menajera si statie de epurare a apelor uzate in comuna Turt, judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Turt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor pentru retea de canalizare menajera si statie de epurare a apelor uzate in localitatea Turt, judetul Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 747, 382RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 25.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Ordonanta 7/2007 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii si a unor baze sportive din spatiul rural, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Bugetul local100%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-formular 12A.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-formular 12B,
-Declaratie privind calitatea de participant la Procedura-formular 12C,
-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
-Certificat de inregistrare ORC,
-Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local.
Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente echivalente, traduse in limba romana si legalizate. In cazul asocierii documentele se vor prezenta obligatoriu, pentru fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale,
2.Bilanturi contabile avizate si inregistrate la DGFPCFS, pe ultimii trei ani 2006, 2007, 2008, 3.Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008, ).
4.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi susutinuta pentru ofertarea atribuirii contractului si de o alta persoana conform art.186 din OUG 34/2006 completet prin OUG 19/2009.Angajamentul ferm al persoanei respective trebuie sa fie incheiat in forma autentica, prin care confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situtia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ar. 181 din OUG nr. 34/2006.
5.Ofertantul are obligatia sa depuna documentele justificative, in forma originala, din care sa rezulte dovada dispunerii de lichiditatile (inclusiv accesul la credite sau linii de credit) necesare efectuarii lucrarilor, pana la concurenta a 30% din valoarea lurarilor care fac obiectul procedurii, sub sanctiunea excluderii din procedura a ofertei.
In cazul depunerii unei oferte comune in asociere, de catre un grup de operatori, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (asocierii).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 8.788.583 lei, pentru persoanele fizice/persoanele juridice romane, respectiv 2.500.000 euro pentru persoanele fizice/persoanele juridice straine.2.Documente/situatii financiare din care sa rezulte ca ofertantul: -are profit pe anii 2006, 2007, 2008, -are lichiditatea generala cel putin 100% (elaborat conform bilantului prezentat pe anul 2008);
-are solvabilitatea patrimoniala de cel putin 30% (elaborat conform bilantului prezentat pe anul 2008);In cazul depunerii unei oferte comune de un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor membrilor grupului (asocierii).-Data pentru care se determina echivalenta lei/ euro este data publicarii anuntului de participare in SEAP, respectiv 18.06.2009.1 Euro=4, 2317 lei.-Pentru persoanele fizice/persoanele juridice straine cifra de afaceri in euro, se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente euro/ron: Conform cursului mediu BCE in anul 2006:1euro=3, 5244leiConform cursului mediu BCE in anul 2007:1euro=3, 3379leiConform cursului mediu BCE in anul 2008:1euro=3, 6840leiAceleasi cursuri se iau in calcul si pentru conversia altor valute
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii.
1.Experienta similara:
-se solicita lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-se solicita depunerea Formularului nr. 12F.
Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea in original din partea beneficiarului/clientului respectiv vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii.
-se solicita minim 1 recomadare. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.
Recomandarile aferente lucrarilor executate pentru beneficiari/clienti din Romania trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.
2.Resurse tehnice se solicita depunerea Formularului nr. 12 H.
3.Resurse umane se solicita depunerea Formularului nr. 12 I.4.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie asigurarea calitatii lucrarilor [obligativitatea prezentarii dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii].5.Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie depunerea de certificate ISO 9001 , ISO 14001 si OHSAS 18001 sau echivalent, aflate in perioada de valabilitate.
6.Informatii privind subcontractantii-se solicita depunerea Formularului 12G
-obligativitatea prezentarii unei declaratii cu privire la subcontractanti, datele de identificare ale subcontractantilor si respectiv partea/partile din contract care urmeaza a fi executate de subcontractanti, precum si prezentarea contractelor de subcontractare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cel putin un contract similar (canalizare menajera-statie de epurare) cu o valoare de minim de 30% din valoarea estimata a lucrarii supusa licitatiei, in lei sau echivalentul in euro, la cursul BNR din ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.2.Minimum 1 recomandare pentru o lucrare similara avizata de ISC.3.Resurse tehnice-asigurarea (in dotare proprie, prin contractesau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.4.Resurse umane-responsabil tehnic cu executia, domeniile I si IX care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (constructiisi lucrari edilitare).-personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari dupa cum urmeaza: se anexeaza declaratia care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Fisa cu dotarea personalului permanent va nominaliza: seful de santier, seful de santier adjunct, responsabil tehnic cu executia domeniile I, IX, responsabil cu calitate CQ in domeniul obiectului licitatiei.-autoritatea contractanta solicita ca declaratia/formularul sa fie insotita/insotit de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, in original si semnate de catre titulari, copii dupa cartile de munca, diplomele de studii, atestate, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime, precum si contracte de prestari servicii, acolo unde este cazul.5.autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie depunerea de catre ofertant de certificate ISO 9001 , ISO 14001 si OHSAS 18001 sau echivalent, aflate in perioada de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata garantiei de buna executie
15%
Descriere:
3.
Durata de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentat imputernicit, care va face dovada imputernicirii, -Delegatul din partea UCVAP, -Expertii cooptati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform art.40, alin.2 din OUG nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va pune la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, un exemplar din documentatia de atribuire, deoarece, din motive tehnice (volumul foarte mare, ce cuprinde, inclusiv planse desenate ), nu a fost posibila atasarea documentatiei de atribuire in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426881, Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Turt
Adresa postala: str. Piata Eroilor, nr. 18, Localitatea: Turt, Cod postal: 447330, Romania, Tel.0261-8346720261-834575, 0261-834403, ,Email: [email protected], Fax: 0261-834574
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2009 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer