Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea de canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Botiza, jud. Maramures


Anunt de participare numarul 86495/15.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOTIZA (PRIMARIA COMUNEI BOTIZA)
Adresa postala: COMUNA BOTIZA, JUD. MARAMURES, STR. PRINCIPALA, NR. 416, Localitatea: Botiza, Cod postal: 437065, Romania, Punct(e) de contact: VASILE-SILVIU GROSAN ;IOANA DOLCA, Tel.0262/334011, Email: [email protected], Fax: 0262/334157, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea de canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Botiza, jud. Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA BOTIZA, jud.Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retea de canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Botiza, jud. Maramures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea de canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Botiza, jud. Maramures
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 800, 000 si 6, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se prezinta in originalCuantumul garantiei: 100.000 leiPerioada de valabilitate: 90 zile calendaristice;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri propriiX- fonduri guvernamentaleX
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie -Se solicita completarea formularului "12A" (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA)din sectiunea "Formulare si Modele".
1. Cerinta obligatorie Se solicita completarea formularului "12B" (DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006)din sectiunea "Formulare si Modele".2. Cerinta obligatorie - Se solicita Certificatele de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor original sau copii legalizate.Cerinta obligatorie Se solicita completarea formularului "12C"(DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA)din sectiunea "Formulare si Modele".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (formularul"20" din Sectiunea Formulare si Modele). Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3(trei) ani sa aiba o valoare de 10.000.000 lei Ron.2. Cerinta obligatorie: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente copie.Din bilantul contabil trebuie sa reiasa urmatorii indicatori economici, pe care ofertantul trebuie sa ii evidentieze printr-o declaratie: a) Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x100), care trebuie sa fie mai mare de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cerinta obligatorie: Experienta similara: Se impune ca cerinta minima obligatorie, realizarea in ultimii 5 (cinci) ani a cel putin un contract similar (retea de canalizare, statie de epurare sau retea de alimentare cu apa), Formularul "21"2. Cerinta obligatorie: Recomandari din partea altor beneficiari.3.Cerinta obligatorie: Declaratie privind lista principalelorlucrari din ultimii 5 ani, insotita de recomandari din partea beneficiarului precum si a resurselor alocate4. Cerinta obligatorie: Resurse tehnice: - Formularul "12 H" din sectiunea "Formulare si Modele".5.Cerinta obligatorie: Certificarea sistemului calitatii: . Certificat ISO 9001/2001, 14001/2005 si 18001/2008, nu se admit firme in curs de certificare.6. Cerinta obligatorie: Resurse umane : Formularul "12 I", din sectiunea "Formulare si Modele".7. Cerinta obligatorie: Declaratie privind masurile deprotectie a mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
. Pretul Ofertei
60%
Descriere: .
2.
Oferta tehnica
20%
Descriere:
3.
Durata de executie
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii propus
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Botiza, str.Principala, Nr.416, loc.Botiza, Jud.Maramures.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DESOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: : Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel
Adresa postala: : Cluj Napoca Str.Stefan Cel Mare, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.: 0264431063, Fax: : 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA BOTIZA
Adresa postala: Str.Principala, Nr.416, loc.Botiza, Jud.Maramures, Localitatea: Botiza, Cod postal: 437065, Romania, Tel.0262/334011, Email: [email protected], Fax: 0262/334157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2009 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer